piątek, 24 listopada 2023

Kalendarz adwentowy Lego City

 #recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Kalendarz adwentowy Lego City

Jako dziecko nie miałam nigdy kalendarza adwentowego, jednak pamiętam, że u kuzynki w pokoju wisiał na ścianie taki piękny fioletowy z zimowym obrazkiem przedstawiającym bałwana, choinkę i oraz dzieci jeżdżące na łyżwach. Okienka były już dawno opróżnione z zawartości, ale sam kalendarz zawsze bardzo mnie intrygował i myślałam, że to super sprawa ich otwieranie, dlatego gdy moja córka dorosła na tyle, by wiedzieć o co chodzi z tym kalendarzem kupuję jej jakiś ciekawy, bo radości w otwieraniu okienek jest c niemiara. 

W ubiegłym roku pokusiłam się o samodzielnie przygotowanie takiego kalendarza w jednym ze sklepów popularnej sieci kupiłam gotowy zestaw estetycznych torebek wraz z numerkami, a potem sama miałam świetną zabawę poszukując gadżetów, oraz słodkości ze świątecznymi motywami. Do kalendarza trafiły długopisy, kolorowanka, spinki, świąteczne figurki oraz obowiązkowo słodkości, każdego coś innego i zaskakującego. Cała organizacja wymagała trochę zachodu ale obie miałyśmy z tego ogromną radość. 

W tym roku dla odmiany zamówiłam w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl kalendarz adwentowy Lego City zawierający świąteczne postacie, mini modele oraz akcesoria. W każdym okienku znajduje się inny element wraz z instrukcją, a pudełko zostało wyposażone w planszę na której można ustawiać figurki i rozgrywać zimowe historie. Mojej Zuzannie pomysł bardzo się spodobał, a że nie mogła się doczekać grudnia pozwoliłam jej otworzyć jedno okienko przed czasem i wyjęła z niego bałwana na nartach. Cała reszta musi poczekać na właściwy do tego czas, choć przyznam szczerze, że sama jestem bardzo ciekawa co skrywają pozostałe okienka. Z opisu producenta doczytałam, że znajdziemy wśród niespodzianek mini figurki Mikołaja i pani Mikołajowej, kolędnika, hokeisty, rzeźbiarza w lodzie  bałwana, renifera, szczeniaczka i kotka, zapowiada się świetna zabawa.

Ciekawa jestem czy Wy kupujecie swoim pociechom takie kalendarze, a może jak ja w ubiegłym roku przygotowujecie je samodzielnie? Moim zdaniem taki kalendarz to doskonały pomysł na prezent przedświąteczny dla małych fanów klocków lego, który umili odliczanie do gwiazdki. 

Kalendarz adwentowy Lego City



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...