poniedziałek, 27 listopada 2023

Nie mylić z miłością Katarzyna Nosowka

  #recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Nie mylić z miłością Katarzyna Nosowka

Za oknem ciemno, zimno i wietrzenie, także najlepszą opcją na niedzielne popołudnie był kawałek korzennego serniczka z orzechami, rozgrzewająca herbata z pomarańczową skórką, cynamonem i miodem, milutki kocyk i obowiązkowo coś do czytania. Choć w kolejce czeka kilka nowości to ja postanowiłam skończyć zamówioną jakiś czas temu w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl Nie mylić z miłością Katarzyny Nosowskiej. Od dłuższego czasu byłam bardzo ciekawa o czym i jak pisze doskonale mi znana jako wokalistka i autorka piosenek i mimo, że to już trzecia jej książka dopiero po tą zdecydowałam się sięgnąć. 

Język książki jest dość specyficzny pełen poczucia humoru i ciekawych metafor, a jednocześnie bardzo dosadny. Rzec można, że Pani Kasia pisze krótko i na temat celnie pokazując czytelnikowi co najważniejsze. 

A o czym jest to opowieść? Ano o tym co dla nas wszystkich najważniejsze o miłości. Książka składa się z rozdziałów poświęconych poszczególnym składowym miłości mamy takim jak zakochanie, pożądanie, oczekiwania, zazdrość, wstyd i fantazje, by w końcu odkryć czym jest owa MIŁOŚĆ oczywiście zdaniem autorki. Nosowska na swoim przykładzie opisuje jak ewoluowało i zmieniało się jej spojrzenie na miłość. Autorka dzieli się z czytelnikami swoimi doświadczeniami, refleksjami i emocjami. Pisze o pierwszych pocałunkach, o motylach w brzuchu, o fantazjach i stabilizacji. O tym, jak ważna jest akceptacja siebie i drugiego człowieka. O tym, jak kochać i być kochanym. O tym, jak nie mylić miłości z innymi uczuciami i potrzebami.

Do mnie jej spostrzeżenia trafiły i skłoniły do zastanowienia się nad kilkoma kwestiami. Na pewno jednak znajdą się tacy, którym taka zabawa w psychologa i moralizowanie może nie przypaść do gustu nie mniej jednak polecam wszystkim tą barwnie ilustrowaną książkę na długie, chłodne wieczory. Myślę, że może być ona świetnym pomysłem na prezent mikołajkowy czy choinkowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...