wtorek, 1 sierpnia 2023

Taniec zmysłów Kristen Ashley

 

 #recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Ostatnio polecałam Wam kryminał Daleko od Babiej Góry, dziś będzie całkowita zmiana gatunku, bo przychodzę do Was z propozycją gorącego jak letni dni romansu, który zamówiłam w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl. 

Taniec zmysłów Kristen Ashley to powieść, której akcja rozgrywa się w malowniczej miejscowości Magdalene nad oceanem,  gdzie główna bohaterka Cady przyjeżdża, gdy boleśnie zamyka się jeden rozdział jej życia. Rozdział, który był pełen rodzinnego ciepła, przyjaźni i miłości. Kupuje starą, zniszczoną latarnię morską z bajecznym widokiem i remontuje ją.  Głównym powodem wyboru tego miejsca był fakt, że w miasteczku mieszka Coert, mężczyzna, który 18 lat temu złamał jej serce, a o którym ona nadal nie potrafi zapomnieć. Nie chcę Wam zdradzać, co poróżniło tych dwoje i czy jest szansa, by sobie wybaczyli, ale powiem że dzieje się sporo i dość ciekawie. 

To moje pierwsze spotkanie z autorką i kto wie może jeszcze kiedyś sięgnę po jej książki, bo cała historia, choć miejscami mocno rozwleczona i nieco przydługa, to bardzo mnie wciągnęła i zaangażowała do tego stopnia, że zarwałam noce by tylko dowiedzieć się jak potoczą się losy dwójki dość charakternych bohaterów. Emocje dosłownie kipią w powietrzu gdy jedno spotyka się z drugim. I mimo, że odrazu czuć, że oboje się kochają, to pytanie czy są w stanie wyjaśnić spiętrzoną przez lata lawinę niedomówień i kłamstw. I ta bajeczna latarnia morska, którą na wiosnę otacza może różowych tulipanów. Wyobrażacie sobie ten niesamowity widok?

Nie jest to jakaś szalenie ambitna powieść, ale idealna na oderwanie od codzienności, przyjemna, wciągająca i emocjonująca tak jak książka być powinna. Przeczytałam z przyjemnością, a Wy już teraz możecie zamówić Taniec Zmysłów w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.

Przy okazji bardzo jestem ciekawa, po jakiego rodzaju książki sięgacie podczas wakacji? Coś lekkiego jak wakacyjny romans, wciągający kryminał, a może wybieracie odkładane od zawsze na później bardziej ambitne lektury?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...