wtorek, 21 listopada 2017

Dyniowe muffinki śniadaniowe

 

Dziś mam dla Was pyszną propozycję śniadaniową i sprytny sposób na przemycenie dyni dla tych, którzy za nią nie przepadają. Dodam jeszcze, że takie śniadanie bez problemu przygotujecie w pół godziny z pieczeniem, jeśli tylko posiadacie upieczoną dynię. 

Składniki (na ok 5 muffinek):
  • 1 szklanka płatków  kukurydzianych Lubella kakao i miód
  • 2 łyżki mąki pszennej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4 łyżki pieczonej dyni
  • 2 jaja
  • opcjonalnie łyżka miodu 
 Wszystkie składniki mieszamy dokładnie ze sobą, przekładamy do foremek na muffinki i pieczemy przez 20 minut w 180 st. C.





SIŁA ZBÓŻ NA DZIEŃ DOBRY
#dzienzdrowegosniadania #odkryjcomozezboze #silazezboz #lubella #lubellacornflakes

9 komentarzy:

  1. Mnie do dyni nie trzeba namawiać, więc takie muffinki to ja z wielką chęcią <3
    P.S. Zapraszam do mnie na bloga na zapachowy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My uwielbiamy dynię! I takie muffinki to jest to <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie muffinki chętnie przyjadę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio,byłam pewna że w zamrażarce mam bigos,zadowolona wyjęłam pudełeczko,poszłam do pracy,no ale okazało się,że to dynia..i po dyni

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko-jaką inną mąką mogłabym zastąpić mąkę pszenną?dziecko ma alergię na pszenicę a przepis mnie zainspirował:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem co jutro będę jadł na śniadanie! Dla mnie rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...