piątek, 19 stycznia 2018

Najlepsze wafle

 

Wafle to taki trochę powrót do dzieciństwa, moja mama robiła je bardzo często i do dziś zdarza jej się zrobić i to z reguły nie jedną a 2-3 porcje, a że mogą spokojnie poleżakowac to ma zapewniony zapas słodkości do kawy na jakiś czas. My oboje z mężem także je lubimy dlatego i ja popełniłam porcyjkę, która znikła błyskawicznie, dobrze że udało mi się zrobić zdjęcia. 

Składniki:
  • 3 jaja
  • 2/3 szklanki cukru
  • 1 margaryna 250g
  • 4 paczki herbatników (po 65g)
  • 2 łyżki kakao
  • 1 paczka wafli
słoiczek dżemu (u mnie konfitura malinowa Stovit)
Jajka ubijamy z cukrem do białości i dodajemy kakao, margarynę rozpuszczamy, a herbatniki mielimy w maszynce do mięsa lub rozdrabniamy blenderem. Następnie mieszamy wszystkie składniki ze sobą i tą mieszanką smarujemy wafle. Ja dodatkowo jedną warstwę smaruję dżemem lub konfiturą np jak w tym wypadku malinową, świetnie pasuje także dżem z czarnej porzeczki.



 

6 komentarzy:

  1. Kochana wspaniałe wafelki, uwielbiam takie słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wyglądają 😊 ❤ 💙 💚 💙 Będę musiała zrobić, narobilas mi ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne te wafelki! Dziękuję za pomysł, dla nietolerujących mleko to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  4. My też za dzieciaka bardzo lubiłyśmy takie wafle <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam za dziecka i lubię nadal! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...