poniedziałek, 11 grudnia 2023

Kobieta, którą jestem Britney Spears

 


   #recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Mimo, że nigdy nie byłam jakąś ogromną fanką Brintey to zaciekawiła mnie napisana przez nią biografia, dlatego gdy zobaczyłam, że książka Kobieta, którą jestem Britney Spears jest dostępna w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl postanowiłam ją zamówić i przeczytać. Nie spodziewałam się po tej książce niczego ambitnego, ot po prostu chciałam poznać historię artystki, którą zniewoliła własna rodzina i potraktowała jak maszynkę do zarabiania pieniędzy.

Nie wiem czy wiecie ale Britney debiutowała w 1992 w wieku 11 lat jako aktorka musicalowa w teatrze Off-Broadway , a w 1998 rozpoczęła karierę w branży muzycznej,  jej debiutancki album został najlepiej sprzedającą się płytą nagraną przez niepełnoletniego artystę w historii muzyki, a tytułowy singiel z tej płyty do dziś pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się singli wszech czasów. Zaliczana jest do grona artystów z największą liczbą sprzedanych wydawnictw muzycznych w latach 90. XX wieku i pierwszej dekady lat 2000. W 2001 została wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa jako artystka z największą liczbą singli notowanych na pierwszym miejscu list przebojów, w 2007 jako artystka z największą liczbą sprzedanych albumów w Wielkiej Brytanii, a w 2009 jako najczęściej wyszukiwana osoba w Internecie na świecie. 

Ta historia napisana jest dość prostym językiem, momentami dość chaotycznie, ale widać że autorka aż kipi od emocji chcąc się podzielić tym przez co przeszła. Czuć, że Britney bardzo chce się pokazać w dobrym świetle, przyznaje się do wielu błędów, okropnych zachowań i wybryków. 

Cóż mogę powiedzieć, dziewczyna naprawdę wiele przeszła - mając taką rodzinę, ogromne zainteresowanie mediów oraz toksycznych ludzi wokół siebie, a jednocześnie nie mając nikogo bliskiego kto byłby oparciem i pomocą trudno nie zwariować.

Wcześniej zastanawiało mnie jak dorosła kobieta i to zarabiająca niewyobrażalne pieniądze może dać się ubezwłasnowolnić, teraz już wiem.  

Jeśli historia artystki Was choć trochę ciekawi zachęcam do lektury. Książka może być także doskonałym prezentem pod choinkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...