wtorek, 13 października 2015

Fit serniczki cynamonowo jabłkowe

Witajcie

Zauważyłam, że duża popularnością cieszą się moje odchudzone śniadania, dlatego dziś chcę się podzielić kolejnym super pomysłem. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ich mało atrakcyjny wygląd, niestety to są uroki pieczenia w piekarniku gazowym, na szczęście to był ostatni wypiek jaki w nim popełniłam. Placuszki mimo, że nie wyglądają jak z książki kucharskiej są naprawdę pyszne i do tego szybkie i zdrowe. Idealnie nadają się na śniadanie dla osób dbających o linię oraz dla tych, którzy przykładają wagę do zdrowego stylu życia.


Składniki:
  • 200 g sera kremowego (tym razem użyłam tego biedronkowego)
  • 1 łyżka mąki ziemniaczanej
  • 1 jajko
  • 1 duże jabłko 
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • opcjonalnie cukier (ja nie użyłam)

Jabłko obieramy, kroimy w kostkę i mieszamy z cynamonem. Pozostałe składniki dokładnie mieszamy ze sobą. Na płaską blachę wyłożoną papierem do pieczenia nakładamy obok siebie po 1 łyżce masy serowej, a na wierzch wykładamy sporą ilość jabłek.  Pieczemy w 170 st przez ok 25 minut do zarumienienia.

Smacznego




2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...