czwartek, 15 września 2016

Cynamonowa poleca - Avon nutra effects pielęgnacja ciała - recenzja

Witam 
Dziś post nie jedzeniowy. Ponieważ w ramach kampanii Streetcom mam przyjemność testować krem do ciała VELVET SOFT MOISTURE - aksamitny krem nawilżający do twarzy, ciała i rąk z ziarnami Chia
chciałam się z Wami podzielić moimi wrażeniami i opinią. 

Krem ma formułę 3 w 1 czyli można go stosować zarówno do twarzy, jak i rąk oraz ciała, ja osobiście boję się nakładać na moją twarz skłonną do wyprysków takich wynalazków, więc pozostałam przy smarowaniu ciała. Dodatkowo jest on wzbogacony ziarnami Chia,  które jak wg producenta mają zapewniać 48-godzinne nawilżenie skóry, dzięki czemu ma być jedwabiście miękka i delikatna w dotyku.Zawiera także Kwasy Omega 3, wzmacniającymi bariery ochronne skóry oraz witaminy i minerały. Odpowiedni do skóry wrażliwej oraz hipoalergiczny i co istotne bez parabenów i konserwantów.

Tyle zapewnień producenta - pora na moje osobiste wrażenia. Jakoś tak długo i niezbyt chętnie się zbierałam, by wypróbować ten krem, ale w końcu się przełamałam. Wyjęłam opakowanie - wygodny plastikowy pojemniczek, estetycznie wykonany, odkręcany - taki rodzaj opakowania pozwala na wydobycie zawartości do końca, bez żmudnego wyciskania. Sam krem ma dość gęstą konsystencję, dzięki czemu wygodnie się go aplikuje. Zapach delikatny, prawie niewyczuwalny - mi to akurat bardzo odpowiada. Łatwo się rozprowadza na ciele, nie pozostawia tłustego filmu i nie trzeba czekać kilku godzin aż się wchłonie. Po kilku dniach stosowania stwierdzam, że skóra jest faktycznie ładnie nawilżona, choć efekt nie utrzymuje się u mnie przez 48h :). 

Jeśli ktoś, szuka niedrogiego przyjemnego balsamu, który ukoi na chwilę przesuszoną skórę z przyjemnością mogę polecić właśnie ten specyfik. Ja osobiście nie wykluczam, że sięgnę po niego w przyszłości, zwłaszcza, że w promocji w katalogu Avon kosztuje jedyne 9,90.



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...