czwartek, 1 grudnia 2022

Czy meble na wymiar to dobre rozwiązanie?

 #materiałsponsorowany

 

Meble to coś bez czego nie da się funkcjonować, to także temat bardzo na czasie u mnie, bo od trzech lat, po kawałku, na tyle na ile pozwalają nam finanse i czas urządzamy swoje wymarzone mieszkanie. Na rynku jest tak ogromny wybór, że naprawdę ciężko się zdecydować szczególnie gdy człowiek chce aby posłużyły lata. My u siebie mamy za równo meble z popularnej sieciówki, jak i takie robione na wymiar przez mojego Męża, sam zabudował szafę w przedpokoju oraz w pokoju córki, sam także ucząc się na błędach wykonał moją wymarzoną kuchnię, tak aby było w niej jak najwięcej miejsca na przechowywanie, bo nie wiem, czy wiecie blogerka kulinarna ma całe mnóstwo różnych gadżetów - akcesoriów, talerzyków, miseczek, które potem wykorzystuję przy zdjęciach, a niestety mieszkanie w bloku ogranicza możliwość przechowywania tego wszystkiego - dlatego zdecydowaliśmy się zrobić samodzielnie projekt i meble. Nie jest to rozwiązanie może najtańsze i w naszym przypadku wymagające mnóstwo czasu, ale dzięki użyciu wysokie jakości materiałów mam gwarancję, że po 2 latach nie będzie trzeba tych szafek wymieniać, bo coś się z nimi zadziało. Najbardziej jednak cieszy mnie to, że meble są idealnie dopasowane do mojej kuchni i nie musiałam iść na żadne kompromisy, jak to bywa w przypadku gotowych rozwiązań. 

I taką opcję Wam właśnie polecam, a jeśli nie chcecie się uczyć na błędach warto projekt jak i wykonanie wymarzonych mebli warto powierzyć specjalistom z doświadczeniem i dobrymi opiniami jak np zbyszynskimeble.pl


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...