czwartek, 20 lipca 2023

Jakie są plusy zakupów w drogeriach internetowych

 

#materiał sponsorowany

Muszę się Wam przyznać do czegoś, nie jestem miłośniczką wizyt w drogeriach, mimo, że jak  niemal każda prawdziwa kobieta uwielbiam kosmetyki i z chęcią testuję różne nowości. Jakoś tak mam, że do drogerii to mogę wpaść, złapać z półki konkretny produkt i wyjść, ale wizyta w drogerii internetowej to już zupełnie inna historia. 

Tutaj z reguły niespiesznie przeglądam ofertę, czytam opisy i składy produktów szczególnie tych do pielęgnacji twarzy i ciała, szukam opinii innych użytkowników. Wrzucam do koszyka produkty, które mnie interesują i jeżeli akurat jest taka opcja to zapisuję koszyk, by wrócić do niego za jakiś czas jeśli mam wątpliwości, czy dany produkt jest dokładnie tym czego potrzebuję lub gdy znajdę kilka kosmetyków, które mi się spodobają. Co ważne mogę to zrobić o każdej porze dnia i nocy, wtedy kiedy akurat mam na to czas i ochotę.  Z reguły sklepy internetowe oferują także szerszy asortyment i bogatszy wybór produktów co bez wątpienia  zachęca do takich zakupów i niejednokrotnie kuszące są także ceny, niższe niż te w sklepach stacjonarnych. Ostatnio moją uwagę przykuła drogeria internetowa Wispol, która ma bogatą ofertę kosmetyków do makijażu, pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz artykułów higienicznych oraz chemii do domu.

By nie było tak słodko są także minusy drogerii online. Zasadniczy to taki, że zawsze kupię więcej rzeczy niż planowałam, bo dzięki możliwości zapoznania się z ofertą zawsze znajdę coś ciekawego na co biegając po sklepie stacjonarnym pewnie zupełnie nie zwróciłabym uwagi. Druga wada takich zakupów to brak możliwości poznania zapachu, czy realnego koloru jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu, bo jak wiadomo zdjęcia bywają często retuszowane, a i monitor czy ekran telefonu potrafią także zniekształcić barwę. I ostatni minus jaki znalazłam to, że na zamówienie trzeba poczekać chwilę, bo ktoś musi je spakować i dostarczyć, więc jeśli potrzeba czegoś na szybko to jednak sklep stacjonarny ma tutaj przewagę. 

Ciekawa jestem czy Wy lubicie kupować kosmetyki online, czy jednak preferujecie sklepy stacjonarne? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...