wtorek, 14 lutego 2023

Kobieta w deszczu Dorota Milli

 #Współpraca Reklamowa z  Wydawnictwo Luna

Kobieta w deszczu Dorota Milli

Doroty Milli przedstawiać Wam nie muszę, Ci którzy regularnie śledzą mojego bloga wiedzą, że bardzo lubię jej twórczość, dlatego też z czystą przyjemnością sięgnęłam po jej najnowszą powieść Kobieta w deszczu. 

Akcja powieści rozgrywa się w uroczym Kołobrzegu, do którego mam sentyment, bo spędziłam tam kilka lat temu bardzo przyjemny urlop i chociaż non stop padało, albo padało to klimatyczne nadmorskie miasteczko bardzo mi się spodobało, ale wróćmy do powieści, bo to o niej miałam pisać. 

Bohaterki są aż 3 Alleta - oddana pracy i swoim pacjentom psycholog. Nieco wycofana i nie radząca sobie z emocjami Julia, która tkwi w nieudanym związku i obwinia się o wszystkie nieporozumienia z partnerem. Oraz przebojowa, nieco szalona Eryka. Wszystkie panie spotykają się w gabinecie Allety i choć różnią się od siebie diametralnie to nawiązuje się miedzy nimi przyjaźń.  

Czy te trzy kobiety, w różnym wieku i na różnych etapach swojego życia mogą nieść pomoc sobie nawzajem? Czy ich różne punkty odniesienia okażą się pomocne? 

Historia tylko z pozoru lekka i przyjemna, a tak naprawdę poruszająca wiele ważnych tematów i pokazująca, że czasem w życiu warto powiedzieć dość, zatrzymać się i poprosić o pomoc, gdy człowiek czuje się zagubiony, albo ma wrażenie, że grunt usuwa mu się z pod nóg. Pięknie napisana, mądra i wciągająca o przyjaźni, miłości i poszukiwaniu sensu i siebie, ja dałam się jej porwać całkowicie i z niecierpliwością czekam na kontynuację tej historii i niech to będzie dla Was najlepsza zachęta do sięgnięcia po tą lekturę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...