środa, 6 września 2023

Sklep z kluskami w śródmieściu

 Sklep z kluskami w śródmieściu

#recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Budowanie z klocków to coś z czego się nie wyrasta, a przynajmniej ja nie wyrosłam. Ponieważ, jak pisałam Wam już kiedyś, w dzieciństwie nie posiadałam popularnych Lego, dopiero mój młodszy brat miał jeden podstawowy zestaw, to teraz bardzo chętnie nadrabiam zaległości i buduję z dzieciakami. Ostatnio zamówiłam córce w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl zestaw Lego Creator Sklep z kluskami w śródmieściu. Zestaw ten składa się z dwupoziomowej kamienicy — gdzie na parterze jest sklep z kluskami, a na piętrze rewelacyjne mieszkanie z tarasem na dachu. Jakby tego było mało to tył kamienicy można otworzyć, co daje jeszcze więcej możliwości zabawy. Ten sklep z azjatyckim jedzeniem ma swój niepowtarzalny klimat i jest po prostu świetny. 

Sklep z kluskami w śródmieściu

Uwielbiam zestawy z serii Lego Creator, bo dają możliwość zmiany zabawki na inną gdy dziecko się znudzi. Niby człowiek kupuje jeden zestaw klocków ale to tak jakby kupił trzy umieszczone w jednym pudełku. Gdy kamienica ze sklepem z kluskami przestanie wzbudzać zainteresowanie można ją przerobić na budynek ze sklepem rowerowym, stoiskiem z gazetami i studiem artystycznym na piętrze, a gdy i ta budowla się znudzi można wybudować fantastyczny salon gier, w którym znajdują się automaty. Czyż nie jest to rewelacyjne rozwiązanie? 

W tym ponad pięciuset elementowym zestawie znajduje się całe mnóstwo akcesoriów: automat z przekąskami i rower z lodami, w sklepie rowerowym jest drzewko bonsai, a w salonie gier jest zbudowany z klocków pies. Do tego mamy dwie mini figurki do odgrywania historii w każdym śródmiejskim budynku. To po prostu fantastyczna zabawa dla małych i dużych.

Klocki przeznaczone są dla dzieci od lat 8, ale moja sześciolatka, bardzo sprawnie sobie z nimi radziła, a ja tym razem, ku mojemu niezadowoleniu, pełniłam rolę nadzoru budowlanego i tylko czasem spięłam mocniej jakieś elementy, lub podawałam jej kolejne klocki.  Także spokojnie możecie kupić je młodszym dzieciom, jeśli mają już doświadczenie z Lego. 

Jeśli szukacie ciekawych zestawów klocków w dobrych cenach zajrzyjcie koniecznie do księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.


Sklep z kluskami w śródmieściu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...