poniedziałek, 18 września 2023

Lego Friends Szkolenie koni

Lego Friends Szkolenie koni

#recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Jako, że dobrej zabawy i klocków nigdy nie jest za dużo to zamówiłam w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl kolejny zestaw klocków  z serii Lego Friends Szkolenie koni. Bardzo lubimy zwierzaki więc ten zestaw wydał mi się interesujący. W środku znajdziemy 134 elementy w tym 2 figurki koni oraz dwie mini laleczki, które zapewniają świetną zabawę i pozwalają wcielić się w rolę opiekunów koni oraz jeźdźców. I o ile zawsze byłam większą fanką klocków z serii Creator to ten zestaw Lego Friends bardzo przypadł mi do gustu.

Jest on przeznaczony jest dla dzieci od lat 4, dlatego też moja sześciolatka bez najmniejszego problemu zbudowała sama całą stajnię treningową i zupełnie nie potrzebowała mojej pomocy. Budowanie zajęło jej około 40 minut, a potem razem z kuzynem bawili się świetnie - karmiąc konie, ucząc je skakać przez dołączone przeszkody, a nawet latać, czy wdrapywać się na balkon w stajni. Mogę śmiało napisać, że miałam ich z głowy na kilka godzin i tylko od czasu do czasu byłam przywoływana, by zobaczyć co nowego potrafią ich skoczne zwierzaki. Maluchom bardzo spodobało się koło fortuny, którym należy zakręcić by wiedzieć co jest aktualnie do zrobienia przy konikach - czy trzeba je nakarmić, wyczyścić, czy może zaprowadzić na odpoczynek. 

Lego Friends Szkolenie koni

Ten zestaw klocków jest naprawdę ciekawy i bardzo starannie przemyślany w najdrobniejszych szczegółach. Mamy tutaj całe mnóstwo akcesoriów do pielęgnacji koni, dwa płotki do przeskakiwania, siano, siodło, lornetkę, grabie, wiadro, szampon, jabłko, marchewkę, trofeum i toczek dla Aliyi, a nawet kupę konia. Wszystko to razem wzięte doskonale pobudza kreatywność, nawet nie będę Wam opisywać jakie historie dzieciaki tworzyły podczas zabawy. Jedno jest pewne ich pomysłowość nie zna granic. 

Jeśli chcecie mieć kilka chwil dla siebie np na lekturę książki, a na pokładzie mamcie dzieciaczki w wieku przedszkolnym to zdecydowanie polecam ten zestaw jestem niemal pewna, że zapewni im świetną zabawę na dłuższy czas.

Więcej ciekawych zestawów klocków znajdziecie w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl

 

Lego Friends Szkolenie koni

Lego Friends Szkolenie koni

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...