czwartek, 29 lutego 2024

Ciastolina Play-doh


Ciastolina to jeden z tych współczesnych wynalazków, których nie było gdy byłam dzieckiem, a że lepić bardzo lubiłam to sięgałam po plastelinę jeśli akurat była dostępna, lub glinę , ale to nie były materiały tak cudnie kolorowe i tak wdzięczne do pobudzania kreatywności i tworzenia różnych rzeczy. 

Moja córka również bardzo lubi lepić, dlatego w naszym domu dość często gości ciastolina którą bawimy się obie. Ostatnio zamówiłam jej w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl zestaw PLAY-DOH Air Clay Crackle Cafe, ta ciastolina w porównaniu do klasycznej ma strukturę pianki, a pomalowana dołączonym lukrem staje się pięknie błyszcząca, a gdy postanowimy zgnieść dzieło to usłyszymy "chrupanie". 

W skład zestawu wchodzi:

  • 6 torebek kolorowej ciastoliny, każda po 10 g: żółta, morska, różowa, fioletowa, biała, jasnozielona
  • 10 kolorowych słomek papierowych
  • 3 rodzaje posypek: kulki piankowe, gwiazdki holograficzne, krążki polimerowe
  • pędzelek
  • 20 g nietoksycznego, chrupiącego lukru
  • 1 stojak do prezentacji gotowych dzieł

 Zabawa w tworzenie ciasteczek, babeczek, pączków, donatów i innych słodkości, a potem dekorowanie ich kolorowymi posypkami i oblewanie lukrem który nadaje blasku jest po prostu fantastyczna, pobudza kreatywność i rozwija wyobraźnię zarówno małych jak i dużych oraz pozwala na rozwijanie zdolności manualnych. Jednym słowem łączy przyjemne z pożytecznym i gwarantuje godziny fantastycznej zabawy. Po przygotowaniu tych wszystkich pyszności można urządzić przyjęcie, albo piknik i bawić się wesoło dalej. 

Ciekawa jestem, czy Wy lubicie takie kreatywne zabawki? Czy może jesteście z tych co obawiają się o czystość dywanu i innych elementów wyposażenia? Ja wolę posprzątać po świetnej zabawie (choć po lepieniu ciastek nie ma dużego bałaganu) i samej się do niej przyłączyć niż pozwolić dziecku oglądać bajki. 

Więcej zabawek kreatywnych znajdziecie w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...