czwartek, 26 listopada 2015

Bio Oil uniwersalny olejek do ciała i twarzy - recenzja


Dawno, dawno temu tak powinnam zacząć tą recenzje, bo zdaje się, że produkt otrzymałam w czerwcu, ale w okresie letnim kiedy moja skóra potrzebowała porządnego zmatowienia nie mogłam się przełamać do używania olejku. Później trochę o nim zapomniałam, a teraz stosuję regularnie od miesiąca i mogę się w końcu podzielić swoimi wrażeniami.


Przeznaczenie:

Produkt jest przeznaczony do specjalistycznej pielęgnacji skóry w przypadku: blizn, rozstępów, nierównomiernego kolorytu, skóry starzejącej się i odwodnionej.

Skład:

Paraffinum Liquidum, Triisononanoin, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Myristate, Retinyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Anthemis Nobilis Flower Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Calendula Officinalis Extract, Glycine Soja Oil, BHT, Bisabolol, Parfum, Alpha-lsomethyl lonone, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Farnesol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, CI 26100.

Moje wrażenia:

Ponieważ nie mam blizn ani rozstępów postanowiłam używać olejku zamiast kremu do twarzy na noc. Konsystencja tego specyfiku jest dość gęsta i oleista, ale bardzo dobrze się go aplikuje. Zapach delikatny, przyjemny, nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. Trochę się obawiałam jak moja mieszana cera ze skłonnością do zmian trądzikowych na niego zareaguje, ale na szczęście obyło się bez niespodzianek, za to moja cera po kilku takich aplikacjach jest wyraźnie lepiej nawilżona i odżywiona. Ciekawa jestem czy choć trochę zredukuje moje ślady potrądzikowe, ale na to podobno trzeba czasu i regularności, więc póki co cierpliwie smaruje i czekam na efekty.

Podsumowując żałuję, że nie zaprzyjaźniłam się z nim w lecie, bo naprawdę fajnie odżywia cerę i widać to po kilku aplikacjach, a do tego nie pozostawia tłustego filmu i ładnie się wchłania.

Produkt testowałam we współpracy z:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...