czwartek, 17 listopada 2022

Wybory serca Agnieszka Krawczyk

 #recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

 Wybory serca Agnieszka Krawczyk

Dziś już po raz ostatni chciałam Was zaprosić na wycieczkę do Nieznajomki, gdzie toczy się akcja Wyborów serca Agnieszki Krawczyk (książkę możecie zamówić w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl). W malowniczej wiosce położonej u podnóża gór panuje piękna, śnieżna zima, Aleksy dochodzi do siebie po wypadku i usiłuje sobie przypomnieć jak do niego doszło. Elwira musi zdecydować co dalej z jej małżeństwem, a Zosia jest rozdarta pomiędzy uczuciem do Mariusza, a lojalnością wobec Aleksa, który potrzebuje jej pomocy i troski. To także trudny czas dla Teo, jego choroba, postępuje, a na dokładkę dostaje list, przypominający o jego przeszłości. 

Zima powoli dobiega końca, ale czy wiosna przyniesie rozwiązanie problemów bohaterów i pozwoli im odnaleźć szczęście i spokój ducha, tego Wam nie mogę zdradzić. Napiszę natomiast, że książka bardzo mnie wciągnęła i nie mogłam się dosłownie oderwać od lektury, tak bardzo chciałam wiedzieć jak dalej potoczą się losy sympatycznych bohaterów.

Prosta i dość przewidywalna fabuła, w której dobroć i czyste serce zwyciężają, pozwala człowiekowi wierzyć w szczęśliwe zakończenia i przynosi ukojenie. W tych niespokojnych czasach takich właśnie książek nam trzeba jak najwięcej. Pięknie opisana zimowa sceneria oraz bardzo realistyczne obrazy budzącej się do życia przyrody, przypominają że człowiek od zawsze był wpisany w rytm natury i radują serce. A jeśli już o radości mowa nie zabrakło kozy Skakanki i jej zwierzęcych przyjaciół, które wprowadzają sporą dawkę humoru. 

Pewnie się powtórzę kolejny raz, ale bardzo mi się podoba styl autorki bajeczne opisy przyrody, sielski klimat i zgrabnie wplecione życiowe przemyślenia.

Jest w tej historii coś magicznego i bardzo kojącego, gdy czytałam ją przed zaśnięciem działała dla mnie jak balsam łagodzący problemy całego dnia. Nie wiem czy to natura, opisy przyrody, czy może jednak Zośka przejęła jakieś tajemne moce od Zazuliny, ale efekt terapeutyczny i spokojny sen miałam zapewniony przez kilka wieczorów, a teraz znów muszę poszukać jakiejś ciekawej książki dla kobiet w ksiegarni internetowej TaniaKsiazka.pl, a Wam polecam całą serię o Nieznajomce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...