piątek, 20 października 2023

Lego Koci domek Gabi

 Lego Koci domek Gabi

#recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Ja to jednak troszkę umiem w niespodzianki, gdy córa zupełnie się nie spodziewała zamówiłam jej w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl zestaw Lego Koci domek Gabi. Ileż to było radości, gdy przyniosłam paczuchę i pozwoliłam jej rozpakować nawet sobie nie wyobrażacie. Nieco później pojawiło się odwieczne pytanie, mama kiedy pomożesz mi wybudować? Okazało się, jednak, że mimo sporych rozmiarów i dużej ilości elementów moja pomoc była potrzebna tylko do spięcia w całości. Nic dziwnego, bo ten zestaw jest przeznaczony dla dzieci od lat 4, więc dla sześciolatki nie stanowił większego wyzwania. 

Lego Koci domek Gabi

Przy okazji okazało się, że moja córa doskonale orientuje się kim są bohaterowie bajki i świetnie bawiła się razem z Gabi,  Kiciusiem Pandusiem, Łakotkiem i Syrenkotką, dla mnie to towarzystwo było wcześniej nieznane i przyznam szczerze, że nawet nie wiem kiedy ona ich zdążyła poznać.

Zabawa rozpoczyna się od wybudowania poszczególnych pomieszczeń kociego domku, a jest ich aż 6 (kuchnia, pokój zabaw, pracownia plastyczna, sala muzyczna, łazienka i sypialnia) a następnie trzeba je wszystkie połączyć ze sobą  i zainstalować windę. Jak już wspomniałam, Zuzia wszystkie pomieszczenia wybudowała samodzielnie, a ja z przyjemnością patrzyłam jak wielką radość sprawiało jej podołanie kolejnym zdaniom budowlanym. Dzięki sporej ilości różnych akcesoriów (w zestawie znajdziemy m.in.: owoce, babeczkę, kubek, miskę, butelkę, nożyczki, pędzel,  książkę, kwiatek, mikrofon, gitarę, saksofon) świetna zabawa jest gwarantowana. Najbardziej zachwyca winda, którą kotki mogą wjeżdżać na dach budynku gdzie także przewidziano miejsce do zabawy. 

Lego Koci domek Gabi

O jakości i staranności wykonania, rozpisywać się nie będę, bo wiadomo Lego to jakość sama w sobie, pochwalę tylko za dołączenie do zestawu klocka do odpinania elementów, który jest bardzo pomocny. 

Zdecydowanie jest to zestaw, którym dzieci mogą się bawić przez kilka godzin. Mogą piec w kuchni, korzystać ze zjeżdżalni w pokoju zabaw, wykazać się kreatywnością w sali plastycznej, grać na pianinie w sali muzycznej, odprężyć się w łazience, a po całej zabawie zdrzemnąć się w sypialni lub udać się na dach,  by zorganizować imprezę na obrotowym parkiecie.

Jeśli Wasze pociechy lubią klocki, to zdecydowanie jest to zestaw wart polecenia, a jeśli szukacie innych ciekawych pomysłów na prezenty to zajrzyjcie do księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.


Lego Koci domek Gabi

Lego Koci domek Gabi

Lego Koci domek Gabi


1 komentarz:

  1. Świetnie się prezentuje. Moja córka też lubi Lego, więc na pewno zachwyciłby ją ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...