piątek, 15 marca 2024

LEGO Creator Kwiaty w konewce 31149

 LEGO Creator Kwiaty w konewce 31149

 #recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Lego creator to zdecydowanie moje ulubione klocki, mamy już sklep z kluskami, który można przerobić na budynek ze sklepem rowerowym, egzotyczną papugę na drzewie którą można zmienić w rybę na dnie morza oraz sympatyczną żabkę, a także jednorożca i sowę. Teraz zamówiłam w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl Kwiaty w konewce, jak tylko je zobaczyłam po prostu musiałam je mieć. 

Gdy odebrałam przesyłkę z paczkomatu, córka odrazu się do niej dorwała i nie było wyjścia trzeba było usiąść do budowania. Zestaw przeznaczony jest dla dzieci od lat 8, jednak moja 6 latka ma już wprawę w budowaniu i świetnie radziła sobie sama, a ja tylko asystowałam jej w pracach i odrobinę pomogłam w końcowym etapie budowania. Wybrała sobie na pierwszy ogień  trzy kwiaty z ruchomymi płatkami i trzy motyle, które wyglądają, jakby latały umieszczone w żółtej konewce z ruchomym dziobkiem. Budowla wcale nie jest mała (całkowite jej wymiary to 12x13x15 cm) i wygląda na prawdę ładnie, zresztą spójrzcie sami na zdjęcia. Po zbudowaniu stanowi doskonałą ozdobę pokoju. Ruchome płatki i motyle sprawiające wrażenie latających i wyglądają bardzo efektowne. Gdy ta ozdoba się znudzi można ją zmienić w  żółty kalosz z trzema kwiatami lub dwa urocze ptaki na żerdce pokrytej kwiatami. I właśnie ta możliwość przebudowy w coś innego i równie ciekawego najbardziej zachwyca mnie w klockach z serii creator. 

LEGO Creator Kwiaty w konewce 31149

Nie muszę pisać, że takie tworzenie to świetna zabawa, a przy okazji nauka spostrzegawczości, rozwijanie  wyobraźni, kreatywności, precyzji oraz zdolności logicznego myślenia i koncentracji oraz sposób na świetnie spędzenia czasu. W naszym przypadku budowa konewki pochłonęła ponad godzinę, która minęła nam  miło i po prostu błyskawicznie. 

Taki zestaw to także doskonały prezent nie tylko dla ośmiolatków ale i starszych dzieci, a jeśli szukacie czego innego to w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl znajdziecie więcej ciekawych zestawów klocków Lego



LEGO Creator Kwiaty w konewce 31149
LEGO Creator Kwiaty w konewce 31149
 

 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...