wtorek, 31 maja 2022

Oskarżona Magda Stachula

#współpraca

Oskarżona Magda Stachula

Ostatnio na instagramie pokazywałam Wam stosik z nowościami z księgarni internetowej Taniaksiążka.pl Przy okazji pytałam jaką książkę będę czytać jako pierwszą, większość trafnie zgadła, że będzie to Oskarżona Magdy Stachuli. 

Na kontynuację losów Leny, dziewczyny (bohaterki Oszukanej i Odnalezionej) czekałam z niecierpliwością, bardzo byłam ciekawa czy dziewczynie uda się znaleźć spokój i będzie mogła wieść szczęśliwe życie. Dla przypomnienia dziewczyna po traumatycznych wydarzeniach w Polsce ukrywa się w Kopenhadze, jednak szybko okazuje się, że i tam nie jest bezpieczna. Demony przeszłości powróciły, odnalazł ją bowiem mężczyzna, przed którym uciekała. Tym razem kobieta szuka schronienia w ukrytym przed resztą świata tajemniczym hotelu w hiszpańskiej Maladze. Tam niestety także nie uda się jej znaleźć spokoju. Czy odważy się zmierzyć z oskarżeniami i czy uda jej się udowodnić swoją niewinność? 

Historia trzyma w napięciu i w zasadzie do końca nie wiadomo, czy Lena nie zostanie skazana za coś czego nie zrobiła, ja dosłownie ją pochłonęłam tak bardzo byłam ciekawa jaki będzie finał tej historii. 

I choć to Lena jest główną bohaterką to autorka poświęca sporo miejsca również dwóm innym bohaterom. Nikodemowi, który zmaga się z toksyczną relacją jaka łączy go z matką, która traktuje go jak małego chłopca, który nie umie sam o sobie decydować i zadbać o swoje potrzeby. A on mając co nieco na sumieniu nie ma wyjścia i musi się jej podporządkować.
Drugą ciekawą postacią jest Anna, specjalistka od intryg i knucia, która teraz próbuje wrobić Lenę w morderstwo. Jednak, czy i tym razem okaże się wyjątkowo sprytna i wszystko ujdzie jej na sucho? 

Trzeba dobrze poznać wszystkich bohaterów, by zrozumieć ich zachowania i wybory życiowe. 

Powiem Wam, że przeczytałam z przyjemnością i wielką ciekawością ale czegoś mi zabrakło, mam wrażenie, że emocji było sporo mniej niż w poprzednich tomach. Może to celowy zabieg wszak Oskarżona ma domykać całą tą historię. 

Myślę, że warto przeczytać cała serię po kolei, choć autorka zadbała, by przypomnieć najważniejsze szczegóły losów Leny z poprzednich tomów. 

Uważam, że ta książka to trzymająca w napięciu rozrywka na kilka wieczorów i z czystym sumieniem ją Wam polecam. 

Oskarżoną zamówicie w księgarni internetowej Taniaksiążka.pl 

 


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...