wtorek, 1 czerwca 2021

Zakochane Zakopane latem

Zakochane Zakopane latem
Ech na zdjęciach jeszcze bzy, a ja dopiero skończyłam lekturę Zakochanego Zakopanego i to wcale nie dlatego, że jakoś mi się nie podobało czy ciężko się czytało, ale w ostatnim czasie ukazało się tyle fantastycznych nowości książkowych, że musiałam wybierać co pierwsze będę czytać, a forma antologii pozwoliła mi odłożyć tą książkę na później, bez zapomnienia o najważniejszych wątkach. 

Książkę skończyłam w weekend i spieszę już gorąco polecić Wam tą wakacyjną książkę, w której znajdziecie aż  7 historii autorstwa Agnieszka Lingas-Łoniewska,  Dorota Mili, Katarzyna Misiołek, Agnieszka Olejnik,  Alek Rogoziński, Magda Stachula, Magdalena Witkiewicz.

Wszystkie je łączy wspólny mianownik, czyli wygrany w konkursie weekendowy pobyt mniej lub bardziej zakochanych bohaterów w Willi pod Jodłami.  Są zatłoczone Krupówki oraz wiele urokliwych górskich szlaków. Opisy przyrody pozwalają choć na chwilę przenieść się w malownicze Tatry. Do tego historie bohaterów, które wciągają i poruszają.  Wszystkie opowiadania są lekkie, przyjemne po prostu idealne na lato. Mi szczególnie spodobały się historie napisane przez Dorotę Milli, Alka Rogozińskiego (z którego twórczością miałam przyjemność spotkać się poraz pierwszy ale z pewnością nie ostatni) i Magdaleny Witkiewicz. Całkowicie zaskoczyła mnie Magdalena Stachula, oczywiście jest to zaskoczenie niezwykle pozytywne.  

Nasze plany wakacyjne jeszcze nie są sprecyzowane ale po tej lekturze nabrałam ochoty na wycieczkę w góry.

Co tu dużo mówić nieważne dokąd wybieracie tego lata tą książkę warto spakować do wakacyjnej walizki i cieszyć się bardzo przyjemną lekturą ze sporą dawką romantyzmu, odrobiną tajemniczości i delikatnym dreszczykiem emocji.


1 komentarz:

  1. Uwielbiam Zakopane o każdej porze roku. Latem jest chyba jeszcze piękniejsze niż zimą!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...