czwartek, 22 września 2022

Wieszak na krawaty - pomysł na prezent dla Chłopaka

 #materiał sponsorowany


 

Już za kilka dni Dzień Chłopaka i pewnie jak co roku zastanawiacie się nad pomysłowym prezentem. Ja swojemu "chłopakowi" mam w zwyczaju wręczać z tej okazji jakiś drobny, symboliczny upominek, który wywoła uśmiech na jego twarzy. Z reguły staram się by było to coś ciekawego i oryginalnego. Przeglądając strony z upominkami natknęłam się na personalizowane wieszaki na krawaty i bardzo mi się one spodobały. Niby taki banalny gadżet, ale dzięki oryginalnemu, zabawnemu tekstowi nabiera wyjątkowego charakteru. Na wieszaku możecie wygrawerować tekst jaki tylko przyjdzie Wam do głowy. 

Taki gadżet to świetny prezent nie tylko na Dzień Chłopaka, ale np z okazji awansu zawodowego, obrony pracy magisterskiej, czy przejścia na emeryturę. Oczywiście sprawdzi się tylko wtedy gdy obdarowywany mężczyzna ma swej szafie choć kilka krawatów. Jeśli uznacie że wieszak na krawat to zbyt skromny prezent zawsze możecie się rozejrzeć za jakimś wyjątkowym zwisem męskim.

Przy okazji ciekawa jestem, czy zamawiacie personalizowane prezenty dla swoich najbliższych i jak podoba się Wam taka możliwość. Ja korzystałam już kilkukrotnie i bardzo lubię takie praktyczne gadżety opatrzone niepowtarzalnym napisem, sama mam obrotową paterę do ciasta z napisem "upieczone przez Agę nie tuczy", a mój mąż dostał kiedyś wielofunkcyjny scyzoryk, niestety w tej chwili nie potrafię sobie przypomnieć jaki tekst na nim widnieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...