piątek, 26 stycznia 2024

Lego Friends kamper z mobilnym obserwatorium gwiazd

 Lego Friends kamper z mobilnym obserwatorium gwiazd

#recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Z klocków nigdy się nie wyrasta, zwłaszcza jeśli człowiek w dzieciństwie miał tylko jeden prosty zestaw, a budować różnorodne konstrukcje bardzo lubił. Dlatego ja znów nie mogłam się oprzeć i zamówiłam w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl zestaw Lego Friends kamper z mobilnym obserwatorium gwiazd. Teoretycznie klocki przeznaczone były dla mojej córki ale sama jestem nimi zachwycona jakbym co najmniej kupiła sobie nowy zestaw foremek do ciasteczek, czy inny kuchenny gadżet. Zestaw składa się z ponad 300 klocków i zawiera zabawkowy teleskop do zbudowania, pojazd terenowy z napędem 4x4 oraz przyczepą kempingową i składanym namiotem, dwie minilaleczki, figurkę psa i figurkę jeża oraz akcesoria pozwalające dzieciom na opowiadanie historii o przyjaźni, w tym kubki, ciasteczka, przekąski dla psa, lornetka, teleskop, latarka, tablet, dodatkowe gwiazdki i grafiki różnych planet do ozdobienia tła. Jednym słowem całe mnóstwo bardzo fajnych gadżetów, które pozwalają wymyślać i odgrywać różnorodne historie.

Świetnym pomysłem jest tło udające niebo, na którym można tworzyć własne konstelacje gwiazd i planet.

Jestem pewna, że ten zestaw przypadnie do gustu zarówno dziewczynkom i chłopcom i z wielką radością będą wyruszać na kempingowe wyprawy połączone z obserwacją nocnego nieba, spaniem w namiocie oraz różnymi innymi przyjemnościami i przygodami jakie się wiążą z takimi wyprawami. 

Kamper z mobilnym obserwatorium gwiazd to po prostu doskonały prezent na urodziny czy inne okazji dla wszystkich siedmiolatków oraz starszych dzieci, a po więcej ciekawych zestawów klocków Lego z serii Friends zajrzyjcie do księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl

U nas również zabawa była przednia i tylko ja powoli zaczynam się zastanawiać gdzie te wszystkie zestawy i budowle pomieszczą się w pokoju mojej córki, który przecież nie jest z gumy i nie chce się w magiczny sposób powiększyć robiąc miejsce na kolejne zabawki.


Lego Friends kamper z mobilnym obserwatorium gwiazd

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...