czwartek, 27 kwietnia 2023

Lego creator - egzotyczna papuga

#recenzja w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Lego creator - egzotyczna papuga

Tym razem zamówiłam w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl zestaw Lego Creator egzotyczna papuga, teoretycznie zestaw ten przeznaczony jest dla dzieci od lat 7, ale moja prawie 6 -latka także całkiem sprawnie sobie z nim poradziła, oczywiście wymagało to również mojego zaangażowania, ale to czysta przyjemność. Zwłaszcza, że chciałam jej udowodnić, że także umiem i lubię budować z klocków, bo ostatnio z jej strony spotkałam się z zarzutem "mama Ty się na klockach nie znasz, poczekam na tatę" 

To już kolejny zestaw z serii Creator, po sowie i jednorożcu, jaki zagościł w naszym domu. Ja bardzo je lubię za to, że z jednego można zbudować aż 3 różne budowle, w tym wypadku są to zwierzęta z lasu deszczowego. Są tak skonstruowane by dawać dużo możliwości do zabawy i radości nie tylko podczas budowania. W tym konkretnym zestawie znajdziemy papugę na drzewie, rybę na dnie morza oraz sympatyczną żabkę. Żeby było jeszcze ciekawiej, każdy zwierzę ma ruchome elementy, papuga potrafi obracać się na gałęzi oraz poruszać skrzydłami i ogonem. Ryba unosi płetwy i pływa w górę i w dół, a żaba ma ruchome kończyny. 

Lego creator - egzotyczna papuga

Jak to zwykle w przypadku klocków lego bywa są one starannie dopracowane i dokładnie przemyślane z dbałością o każdy, najdrobniejszy detal, np w przypadku papugi umieściłam kwiaty, znajdujące się na jej podstawie ze złej strony i okazało się potem, że one są po to by zachowany był środek ciężkości i musiałam je umieścić na właściwym miejscu, by ptak stał stabilnie i się nie przewracał. 

Nam zbudowanie papugi zajęło jakieś 80 minut, bo chciałam by to jednak moja córka budowałam, a ja tylko asystowałam dzielnie i podawałam klocki i ewentualnie podpowiadałam od czasu do czasu. Myślę, że starszym dzieciom zajmie to nie więcej niż godzinę. Z żabką córka poradziła sobie praktycznie sama, a rybka czeka na swoją kolej, bo póki co jeszcze nie nacieszyłyśmy się papuga. 

Ten zestaw to doskonały pomysł na prezent dla małych i nieco większych oraz kreatywne zajęcie i świetną zabawę np w deszczowy wekeend majowy, bo taki zapowiadają w prognozach.

 Więcej ciekawych zestawów klocków lego znajdziecie w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl

 

Lego creator - egzotyczna papuga

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...