piątek, 7 października 2022

Przegląd akcesoriów do robotów kuchennych

#materiał reklamowy we współpracy z Fabryka Form

sorbetiera KitchenAid Nie wyobrażam sobie, by w mojej kuchni mogło zabraknąć robota kuchennego i zupełnie nie wiem jak wyglądało moje życie jakieś 5 lat temu, gdy miałam tylko klasyczny mikser. Dziś robot jest moim wiernym pomocnikiem, nie tylko przy wyrabianiu ciast i ucieraniu mas, ale też siekaniu, czy tarciu warzyw, pomaga również w przyrządzaniu smakowitych koktajli. Wszystko to dzięki odpowiednim akcesoriom  do niego dołączonym do niego i o akcesoriach chciałam dziś napisać kilka słów. 

Kupując robota warto zdecydować się na taki model, do którego można w późniejszym czasie dokupić wszelkiego rodzaju końcówki, przystawki i misy, które bardzo ułatwiają pracę w kuchni. Ja posiadam do swojego blender, tarki oraz rozdrabniacz dzięki, któremu przygotowanie sałatki jarzynowej zajmuje dosłownie kilka chwil. Gdybym wcześniej nie miała wolnostojącej maszynki do mielenia mięsa to z pewnością dokupiłabym taką do mojego robota i miała jedno urządzenie zajmujące miejsce mniej.

Spośród różnych dostępnych na rynku na uwagę zasługują przystawki do makaronu np w marka Kitchenaid oferuje do swych robotów końcówki pozwalające na przygotowanie makaronów rozmaitych kształtów i grubości np fusilli, spaghetti, a nawet ravioli. W ofercie mają również  bardzo przydatny gadżet czyli stojak do suszenia makaronu.

Innym ciekawym akcesorium jest dzieża do pieczenia chleba, w której nie tylko wyrobicie chleb ale również upieczecie, a dzięki dołączonej do niej pokrywie podczas pieczenia osiąga się warunki zbliżone do tych, które występują w tradycyjnym piecu chlebowym. Ja jeszcze takiej misy nie posiadam, ale myślę, że doskonale sprawdziłaby się przy pieczeniu mojego ulubionego chlebka z garnka na maślance i wielu innych. 

 Wielu producentów do swoich robotów oferuje także przystawki do domowych lodów, moją szczególną uwagę przykuła sorbetiera z Fabryka Form, która umożliwia przygotowanie nawet 1,9 L lodów włoskich, sorbetów lub  innych mrożonych smakołyków i deserów w 20-30 minut. Płyn pomiędzy podwójnymi ściankami tej innowacyjnej misy do mrożenia zapewnia dokładne, równomierne mrożenie przez cały proces miksowania. 

 Niektórzy producenci oferują również wyciskarki do soków, młynki do zbóż, a nawet przesiewacze z wbudowaną wagą, warto śledzić pojawiające się na rynku coraz to nowe akcesoria do robotów, które nie tylko ułatwiają kuchenne prace, ale również pozwalają zaoszczędzić miejsce, którego często w kuchni brak.

Na zakończenie chciałam zapytać jak to jest z Wami robot kuchenny jest dla Was niezbędnym pomocnikiem, czy zbędnym gadżetem? Z jakich akcesoriów najczęściej korzystacie? 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...