środa, 12 października 2022

Chłopski garnek

#współpraca reklamowa z Paczka z Rusiborza 

Chłopski garnek

Chłopski garnek to rewelacyjny pomysł, na szybki i niedrogi obiad jednogarnkowy. Zainspirowałam się przepisem na gotowe danie jednej ze znanych firm, jednak uważam, że znacznie lepiej smakuje ten samodzielnie doprawiony. 

Jest to danie, które praktycznie robi się samo, wszystko czego potrzebujecie to świeże warzywa i dobrej jakości kiełbasa. Jeśli już o kiełbasie mowa to chciałam Wam polecić Paczkę z Rusiborza. Jest to świeże mięso i wędliny pochodzące od świnek hodowanych w gospodarstwie w Wielkopolsce i karmionych wytwarzaną tam paszą. Skład wędlin (samo mięso oraz niezbędne przyprawy), ich wygląd, a przede wszystkim smak tradycyjnie przygotowywanych i wędzonych wyrobów bardzo pozytywnie zaskakują i nijak się mają do tych sklepowych. Kiełbasa swojska, kabanosy, szynka są po prostu przepyszne. Z ciekawości zamówiłam paróweczki, do których wyprodukowania użyto 100g mięsa wieprzowego na 100g produktu, dodano tylko sól, glukozę i przyprawy i bardzo się cieszę, że posmakowały mojej córce. Oprócz wędlin gospodarstwo z Rusiborza oferuje mięsa, ja zamówiłam schab, karkówkę i żeberka, które czekają aż przyrządzę z nich coś pysznego. 

Nie wiem czy oglądaliście relację, w której pokazywałam sposób zapakowania produktów - solidne kartonowe pudło, wyłożone izolacją termiczną, a wszystkie produkty dodatkowo są umieszczone w torbie termicznej i obłożone butelkami z lodem, także nie ma szans by cokolwiek po drodze się zepsuło. Same wędliny i mięsa są pakowane próżniowo w hermetyczne opakowania dzięki czemu zachowują świeżość i aromat. Także nie ma co się obawiać zamawiania wędlin wysyłkowo.

Jeżeli macie ochotę spróbować, tych smacznych wyrobów to szczerze polecam i zostawiam Wam kod rabatowy, wystarczy wpisać go w koszyku: "CYNAMON5", by otrzymać 5% rabatu na zamówienie. 

A teraz już zapraszam na przepis

Składniki:

  • ok 300 g kiełbasy (u mnie krucha z Rusiborza)
  • 2-3 czerwone papryki
  • ok 1 kg ziemniaków
  • ok 1 kg kapusty ( ok1/2 średniej wielkości główki)
  • 1 szklanka bulionu warzywnego (możecie dodać po prostu wodę)
  • ok 100 ml koncentratu pomidorowego (użyłam domowego, ale idealna będzie również passata)
  • 2-3 liście laurowe 
  • Przyprawy: sól, pieprz, kminek, papryka ostra, majeranek, tymianek, bazylia
  • olej do smażenia

Kiełbasę kroimy w plasterki i podsmażamy na niewielkiej ilości oleju, dodajemy pokrojoną drobno paprykę. Chwilę smażymy, a następnie wrzucamy obrane i pokrojone w grubszą kostkę (moje miały ok 1x1 cm) ziemniaki i też krótko przesmażamy. Teraz pora wrzucić poszatkowaną kapustę, dolać bulion (lub wodę) i wsypać przyprawy. Wszystko przykrywamy i dusimy do momentu aż ziemniaki będą miękkie. Wtedy to wlewamy koncentrat pomidorowy i dusimy jeszcze jakieś 10 minut. 


Chłopski garnek

Chłopski garnek

Chłopski garnek


Chłopski garnek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...