środa, 9 listopada 2022

Dlaczego lubię zakupy przez internet?

 #materiał sponsorowany 


To kolejny raz, kiedy zamawiam produkty na Bee.pl. Jak już kilkukrotnie pisałam bardzo lubię ten sklep przede wszystkim za szeroki asortyment, pośród którego prym wiedzie zdrowa żywność. Przyznam się, że do tego działu najbardziej lubię zaglądać, ponieważ w jednym miejscu mam wszystkie produkty, które lubię. Sklepy stacjonarne poszerzają swój asortyment tego typu, ale jeszcze nie zdarzyło mi się kupić wszystkiego co chciałam w jednym miejscu, z reguły muszę odwiedzić kilka marketów, a ceny także pozostawiają wiele do życzenia. Poza tym ofertę online, przeglądam sobie na spokojnie, sprawdzając skład i opinie o produktach. 

Jest tylko jeden minus takich zakupów - z reguły w moim koszyku ląduje więcej produktów niż kupiłabym stacjonarnie, bo to wpadnie mi w oko jakaś interesująca nowość, to się okaże, że przy zakupach za określoną kwotę jest darmowa dostawa (w Bee.pl mają takową od 249 zł). 


Tym razem w moim koszyku znalazły się napoje roślinne, ulubiony makaron moje córki (Bartolini makaron dla dzieci z warzywami w kształcie zwierzątek), tortille pszenne, pasta do pieczywa z suszonymi pomidorami, bo bardzo ją lubię. Skusił mnie również sok z kiszonych buraków. Oczywiście nie mogło zabraknąć zdrowych słodkości i pasty waniliowej, którą dodaję do swoich słodkich wypieków, zamiast cukru waniliowego.

Przy okazji postanowiłam także przetestować mieszankę do wypieku pizzy z mąki orkiszowej i muszę Wam napisać, że to super sprawa, dodaje się tylko oliwę, wodę i drożdże, ciasto wychodzi po prostu idealne, a taka porcja wystarcza na przygotowanie 2 pizz o średnicy ok 35 cm, dla naszej trójeczki było to aż za wiele. 


Dań gotowych nie lubię i raczej ich unikam, ale obiad Ciecierzotto szpinak i czosnek z firmy Inna Bajka tak mnie zaciekawił, że postanowiłam spróbować jak smakuje, bo skład ma bardzo ładny: Ciecierzyca instant 61%, cebula suszona, szpinak suszony – 9%, czosnek suszony – 9%, por suszony, sól, przyprawy. Jak już przetestuję nie omieszkam się z Wami podzielić wrażeniami. Przy okazji ciekawa jestem czy Wy korzystacie czasem z takich gotowych dań?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...