wtorek, 2 kwietnia 2019

Najciekawsze akcesoria do wielkanocnych wypieków


Najciekawsze akcesoria do wielkanocnych wypieków

Przygotowałam dla Was przegląd wielkanocnych akcesoriów do pieczenia. Starałam się przy tym wybrać te najciekawsze, wyróżniające się oryginalnym kształtem czy wzorem. Są cudne formy do babek, foremki dzięki, którym upieczecie wielkanocne zające i baranki, stemple i wykrawaczki oraz wałki dzięki, którym przygotowanie ciasteczek z motywem baranka czy kurczaka zajmie Wam dosłownie 5 minut.Mi najbardziej podobają się formy do babek w oryginalnych kształtach i whama się, która ładniejsza Vntage star czy Crown gold? :)

Formy do babek:



  1. Vintage star
  2. Heritage
  3. Crown gold 
  4. Bavaria
  5. Solera
  6. Kwadratowa

 

A może skusi Was kamionkowa forma z tuleją, mnie zachwyciła - tylko brak miejsca na przechowywanie powstrzymał mnie przed zakupem (dostępna tutaj)

Ceramiczna forma do babki

Formy do mini babeczek



  1. Mini Ragio
  2. Gugelhop
  3. 4 babeczki silikonowe
  4. Fantasy


Wałki:


  1. Zajączki i kurczaki
  2. Zajączki
  3. Owieczki

 Foremki do ciasteczek:




  1. Stempel zając
  2. Kurczak i pisanka 3D
  3. Wielkanocny koszyczek
  4. Wielkanocne ule
  5. 6 stempli
  6. Wykrawacze wielkanocne
Zajączki:


  1. Metalowy
  2. Aluminiowy
  3. Silikonowe

Baranki wielkanocne:



  1. Metalowa
  2. Ceramiczna
  3. Silikonowa
  4. Aluminiowa
  5. Aluminiowa 2
  6. Silikonowa 2

I na koniec mój hit - Kurczak na twardo forma do jajka, która mnie całkowicie urzekła. A Wam spodobało się coś z mojej listy?




17 komentarzy:

  1. Wow!Niesamowity wybór foremek do babek wielkanocnych. A te króliczki jak orzeszki można piec. Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Niesamowity wybór foremek do babek wielkanocnych. A te zajączki jak orzeszki można piec. Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne rzeczy. Nacieszę oczy, bo sama mam ich tyle, że wyłażą już z szafek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i różnorodne foremki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te foremki są przecudne. Mnie jednak najbardziej urzekają wałki i stempelki :) Planuję właśnie kupić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam foremki na takie mini babki wielkanocne i polecam :) wychodzą z nich naprawdę ładne babeczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawienie, właśnie szukam formy na babkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takimi bajerami kuchennymi można by takie cuda wyczarować, że aż żal nie zaprosić całej rodziny na święta .😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Te formy na babki są obłędne! 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie! Najbardziej urzekły mnie walki i formy do babek! Piękne są! 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis z informacjami dla maniaków kulinarnych, czyli dla mnie <3 Zauroczyły mnie te super formy na baby!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze te foremki :) Kurczak na jajka jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...