poniedziałek, 15 czerwca 2020

Wszystko jest możliwe Katarzyna Janus

 


Jeśli tak jak ja kochacie ciepłe, optymistyczne powieści z wartką akcją, a na dodatek umieszczone w pięknych okolicznościach przyrody to zdecydowanie musicie sięgnąć po "Wszystko jest możliwe" Katarzyny Janus.
Główna bohaterka Alicja - zaczyna życie od nowa w Karkonoszach. Pozbawiona prawa wykonywania zawodu i całego majątku, wynajmuje mały domek i zatrudnia się w restauracji na zmywaku. Delektując się piękną górską przyrodą chce się pozbierać po trudnych przejściach. Mimo, że w tej chwili nie szuka miłości na swojej drodze spotyka dwóch mężczyzn, a jakby tego było mało pojawiają się demony przeszłości.
Trudne wybory jakich dokonują bohaterowie, skłaniają do refleksji nad tym jak człowiek zachowałby się na ich miejscu, a zakończenie daje nadzieję na to, że po nawet najgorszej burzy przychodzi słońce. Alicja pokazuje, że nawet gdy jest bardzo źle, jeśli się chce można znaleźć powody do szczęścia w drobnych rzeczach. 
Ta historia jest tak dobrze napisana, że trudno się od niej oderwać, ja przeczytałam ją przez dwa wieczory. Akcja dosłownie porywa, a do tego malownicze krajobrazy opisane tak, że łatwo przenieść się do świata bohaterów i jeszcze pyszne jedzenie, więc lepiej nie czytać z pustym żołądkiem.
To idealna książka na wakacje, przyjemna, lekka i optymistyczna, polecam Wam ją gorąco i mam nadzieję, że książka zachwyci Was tak ja mnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...