czwartek, 19 listopada 2020

Wielkie czytanie. Psi Patrol. Wyprawy piesków

 

Dziś coś dla wszystkich małych i dużych miłośników Psiego Patrolu, a mianowicie nowość z księgarni Taniaksiążka.pl - Wielkie czytanie. Psi Patrol. Wyprawy piesków. Tak się składa, że mam w domu trzyletnią fankę tej kreskówki, więc jestem niemal na bieżąco z drużyną bohaterskich piesków i ich przygodami. Mogę się pochwalić, że już nawet umiem wymienić wszystkie siedem piesków (Chase, Skye, Zuma, Everest Rubble, Tracker i Marshall oraz wiem który jest który, a do niedawna znałam tylko Skye. Początkowo nie rozumiałam całego zachwytu tą bajką, ale gdy córa zaczęła ją regularnie oglądać siłą rzeczy i ja obejrzałam kilka odcinków i przekonałam się, że przygody psiaków mogą wciągać wzbudzać pozytywne emocje i uczyć przede wszystkim tego, że należy współpracować z innymi. Pomocne pieski ratują z opresji każdego, kto przywołuje pomocy, tym samym pokazując maluchom, że warto pomagać innym.


Moja córa cieszy się ze wszystkich gadżetów z ulubionymi bohaterami, więc gdy natrafiłam na książkę postanowiłam jej ją zamówić. Mała fanka była nią zachwycona, ja nieco mniej, bo od tygodnia do poduszki czytamy tylko "Wyprawy piesków" i już trochę mi się znudziły, ale cóż zrobić. Książka jest także codziennie przez nią przeglądana i po dziecięcemu komentowana, co oznacza że pomysł był bardzo dobry.

Wydana w dużym formacie, solidnie oprawiona w twardą okładkę zawiera duże kolorowe obrazki z psimi bohaterami i co dla mnie ważne duże litery. W środku znajdziemy cztery ciekawe historyjki o wyprawach ekipy Psiego Patrolu: Pizza dla wszystkich, Tracker w akcji, Podniebne sztuczki,  oraz Bohaterski wyczyn. Historie są dość długie, ale nie przegadane i nie znudzą dziecka zbyt szybko, każda zabawna, ciekawa i z pozytywnym zakończeniem. Perypetie rezolutnych bohaterów świetnie kształtują dziecięcą wyobraźnię oraz pozwalają spędzić mile czas podczas rodzinnej lektury dlatego ta książka to świetny pomysł np. na mikołajkowy prezent. 

Więcej ciekawych książek dla dzieci znajdziecie w księgarni Taniaksiążka.pl

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...