wtorek, 9 czerwca 2015

Fit placki z truskawkami

Dziś truskawkowego szaleństwa ciąg dalszy :) Tym razem mam dla Was placuszki z kaszy manny i płatków owsianych z musem truskawkowym, czyli kolejne szybkie i zdrowe śniadanie. 


Jako, że jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Lavazza Polska, moją ulubioną kawę i do tego pyszny syrop czekoladowy (do kupienia tutaj - klik)  teraz moje poranki są jeszcze przyjemniejsze.

Tak przy okazji ciekawa jestem jaka jest Wasza ulubiona kawa? U mnie zdecydowanie rządzi czarna, sypana, aromatyczna, czasem ze szczyptą cynamonu :)

placki kasza manna i owies 3 
Placuszki:

  • 3 łyżki kaszy manny
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1 jajo
  • opcjonalnie cukier
  • olej do smażenia
  • truskawki


Płatki, siemię lniane i kaszę zalewamy mlekiem i odstawiamy, aż wchłoną całe mleko (najlepiej zalać wieczorem, by rano nie czekać), dodajemy jajko, proszek do pieczenia dokładnie mieszamy i smażymy placuszki. Truskawki rozgniatamy widelcem, jeśli dla kogoś są za kwaśne to polecam dodać cukier i takim musem polewamy placuszki.

Prawda, że proste, a do tego zdrowe i pyszne.

placki kasza manna i owiesplacki kasza manna i owies 2placki kasza manna i owies 5Smacznego :)

3 komentarze:

  1. fajny przepis, ale cukier i olej odpada jeśli są to Fit placki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisane jest, że opcjonalnie cukier, ja preferuję bez cukru, ale wiem, że są tacy co muszą sobie dosłodzić. Co do oleju to odrobina użyta do smażenia nie czyni z dania bomby kalorycznej

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...