wtorek, 4 grudnia 2018

Pomysły na prezent dla pasjonatów domowych wypieków

Przemierzanie sklepów z maluchem u boku jest dość męczące dlatego większość prezentów postanowiłam w tym roku kupić online, a przy okazji podsunę Wam listę inspiracji na prezenty dla tych co kochają domowe wypieki. Wynalazłam rzeczy, które są nie tylko funkcjonalne ale jednocześnie bardzo estetyczne i mogą być ozdobą kuchennego blatu. Prezentu pogrupowałam w 3 kategorie w zależności od ceny, do 50, 100 i powyżej 100 zł.  Ja z tego zestawienia najbardziej chciałabym wałek z regulacją grubości ciasta i miarki matrioszki. A Wy znaleźliście coś dla siebie?


Do 50 zł:




1 Forma do ciastek
2 Miarki - matrioszki 49 zł
3 Łopatka do wypieków 3w1
4 Miarki kuchenne 
5 Patera
6 Fartuch kuchenny
7 Zestaw do cięcia biszkoptu


Do 100 zł:


1 Zestaw dekoratorów
2 Rękaw cukierniczy z końcówkami
3 Wykrawacz do babeczek z dekoratorami i szpatułką
4 Sitko mechaniczne
5 Miarki kuchenne
6 Talerz obrotowy 
7 Silikonowy zestaw do pieczenia


Powyżej 100 zł:




1 Wałek z regulacją grubości ciasta
2 Akcesoria do pieczenia w zestawie prezentowym
3 Zestaw miarek
4 Patera 
5 Zestaw do rolad 
6 Silikonowy zestaw do pieczenia 
7 Zestaw do dekoracji z czekolady 

21 komentarzy:

  1. Super pomysły. Najbardziej podobają mi się miarki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kuchenne rzeczy. Fajne, kolorowe. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele by się przydało :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie. Bardzo ucieszyłabym się z takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak komentowałam na Fb - łopatka do wypieków najbardziej byłaby dla mnie przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawienie, silikonowy zestaw do pieczenia brałabym w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygarnęłabym z chęcią do swojej kuchni każde z przedstawionych tutaj akcesoriów :) Chyba muszę napisać list z listą moich życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Supee sa takoe prezenty. Chetnie bym kilka miala u siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnęłabym większość z rzeczy, które wybrałaś :) Mam bzika na punkcie takich akcesoriów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! Pomimo tego, że większość z tych rzeczy mam to z wielką chęcią bym wszystko przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Już nawet coś upatrzylam 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie zdecydowanie obrotowy talerz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mojej mamie przydałby się zestaw do przecinania biszkoptu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykrawacz do ciasteczek i zestaw do dekoracji z czekolady najbardziej mnie urzekły ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. och, chciałabym to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam takiego pasjonata. Dziekuje za propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pomysły! :) uzupełniłam list do Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje prezentowe. Chyba muszę coś zasugerować mojemu mężowi bo niedługo mam imieniny :) Może coś dostanę w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...