wtorek, 24 maja 2022

Kosmetyki Avon

 #Materiał reklamowy w ramach współpracy z Konsultantką Avon

 

 

Dawno temu jeszcze w czasach licealnych i później na studiach dorabiałam sobie jako konsultantka firmy Avon. Było to bardzo przyjemne zajęcie, które pozwalało mi przede wszystkim na testowanie nowości kosmetycznych, a tych katalogach tej marki nie brakowało. Była to także szansa na dorobienie kilku groszy na drobne wydatki, jednak najczęściej wydawałam to na kosmetyki. W czasach kiedy byłam konsultantką katalog to było coś niesamowitego, pamiętam jak z niecierpliwością oczekiwałam kiedy ukaże się nowy. Teraz gdy drogeryjne półki uginają się od kosmetyków i bez problemu możemy je także zamówić online, to już troszeczkę mnie to samo. Ja jednak od czasu do czasu gdy mam okazję lubię zobaczyć co ta marka wypuściła na rynek. Cieszy mnie bardzo, że od lat mają kilka dobrych kosmetyków i nie wycofują ich ze swojej oferty. Jest też parę takich które przeszło już do historiijak chociażby moje ulubione perfumy Woman of earth które zostały wycofane kilkanaście lat temu i na próżno ich szukać. Firma oczywiście wydała od tego czasu kilka nowych zapachów jednak żaden nie przypomina mojego ulubionego klasyka.

Bardzo jestem ciekawa j czy wy zamawiacie katalogowe kosmetyki i czy robicie to online w sklepie Avon, a może u konsultantki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...