środa, 7 czerwca 2017

Konkurs z Teekanne na Dzień Ojca



Dzień Matki już za nami, ale wielki krokami zbliża się kolejne ważne święto - Dzień Ojca i z tej właśnie okazji wraz TEEKANNE przygotowaliśmy dla Was konkurs: "Co chciałbyś powiedzieć swojemu Tacie przy porannej herbacie w ten wyjątkowy Dzień?". Zadanie konkursowe jest bardzo proste wystarczy, że w komentarzu pod tym postem konkursowym wpiszecie treść życzeń, a możecie wygrać zestaw 5 pysznych, aromatycznych herbatek od TEEKANNE. 

Regulamin:
  • Konkurs trwa od dziś tj. 08.06.2017 do  21.06.2017
  • Organizatorem konkursu jest Cynamonowe Szczęście wraz z Teekanne
  • Zadanie konkursowe: napisz w komentarzu pod tym postem:  "Co chciałbyś powiedzieć swojemu Tacie przy porannej herbacie w ten wyjątkowy Dzień?" Napisz najpiękniejsze życzenia dla swojego.
  • Spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy 2 osoby, które otrzymają zestawy 5 herbatek Teekanne
  • Wyłonienie laureatów: 22.06.2017
  • Ogłoszenie wyników na blogu: 23.06.2017
  • Po ogłoszeniu wyników przez 3 dni czekam na dane do wysyłki nagród na email: cynamonoweszczescie@gmail.com. W przypadku gdy zwycięzca się nie zgłosi będziemy zmuszeni wyłonić kolejnego. 
  • Wysyła nagród odbywać się będzie tylko i wyłącznie na terytorium Polski
  • Przesyłka  z nagrodami zostanie nadana w przeciągu maksymalnie 5 dni od zakończenia konkursu
Gorąco zapraszam wszystkich do zabawy.

PS. Anonimy proszę o podpisywanie się!  


92 komentarze:

  1. Jakie to szczęście, że będąc już dorosłą osobą, dzięki Tobie czuję się czasami jak dziecko.
    A to takie błogie uczucie. Bądź ze mną, z nami wszystkimi jak najdłużej, bo mnie i całej naszej rodzinie tak dobrze z Tobą, Tato

    OdpowiedzUsuń
  2. Tato wiem, że mnie słyszysz. piję właśnie herbatę i myślę: tak byłeś wspaniałym ojcem, trzymałeś naszą rodzinę w ryzach, nigdy nie pozwoliłeś się nikomu smucić, poddawać. Ja przepraszam Cię, że nie miałam dla Ciebie czasu, na pogaduchy, na herbatkę. Dziś codziennie jestem myślami przy Tobie, Kocham Cię i tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Tata nie żyje już 15 lat, ale ciągle brakuje mi go tak samo jak pierwszego dnia po jego odejściu i gdybym tylko mogła wypić z nim poranną herbatę to powiedziałabym kilka słów.
    Dziękuję za wszystko czego mnie nauczyłeś, za każdą chwilę, którą ze mną spędziłeś.
    Kocham Cię Tatusiu. Nie odchodź, to nie Twój czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tato, herbatka jak zwykle nie słodzona? Super, że tak dbasz o siebie. Nigdy Ci tego nie mówiłam, ale myślę, że to już ten czas. Po prostu: dziękuję. za to, że po śmierci Mamy samotnie podjąłeś się trudu wychowania mnie. I choć czasami bywałam nieznośna (ot, jak wtedy gdy zrobiłam Ci awanturę, że muszę stołować się w stołówce, a nie w domu) Ty dzielnie znosiłeś moje fochy. Nauczyłeś mnie jazdy na nartach i miłości do czytania. Tylko swojej miłości do matmy nie przejęłam po Tobie! Za to herbatki uwielbiamy oboje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tato! Chwil zbyt mało ze sobą spędzamy,
    zbyt rzadko do stołu razem zasiadamy.
    Wiek nastoletni moim buntem Cię zranił.
    choć Ty nie byłeś ojcem, który bez powodu by ganił.
    Nie chcę owijać w bawełnę, że było różowo,
    pomyślałeś pewnie - "Ona ma coś nie tak z głową."
    Odtrącałam Ciebie i Twoje rady,
    wytykałam wszystkie Twoje najmniejsze nawet wady.
    Widać każdy musi dojrzeć, do bycia... córką lub synem,
    puśćmy ten czas w niepamięć, z ogniska dymem.
    Łatwo nie było, ni dla mnie, ni dla Ciebie,
    choć mogłam liczyć na Ciebie w potrzebie.
    Wiem że to moja wina i moich hormonów wojowniczych,
    przykrości wyrządzonych, nie chcę już liczyć.
    Naprawiam nasze relacje, nie od dziś, nie od roku,
    poprawa idzie pomału i wciąż jest w toku.
    Chcę Ci powiedzieć, że Cię kocham, choć okazywać się to uczę,
    więc przy herbacie, pączkiem Cię dodatkowo utuczę.
    Jesteś dziadkiem, którego uwielbia wnuczka,
    że Cię nie doceniałam - to dla mnie życiowa nauczka.
    Na starcie nowego życia, stanęłam 5 lat wstecz,
    teraz ja jestem rodzicem, nade mną wisi obosieczny miecz.
    Wiem że Tobie przykrości dużo sprawiłam,
    ale życia potknięciami, wiele się nauczyłam.
    Chciałabym, żebyś Ty żył teraz dla siebie,
    chcę też byś wiedział, że możesz liczyć na mnie w potrzebie.
    Życzę Ci więcej radości,
    od dzieci i wnuków szczerej miłości.
    By życie wreszcie Cię oszczędzało,
    by samą słodycz dla Ciebie miało.
    Byś poranki spędzał bez pośpiechu,
    bo lenistwo, to nie jest duża ranga grzechu.
    Życzę Ci, byś wrzucił na luz,
    w Twoim wieku zwolnić, to jednak mus.
    Niech owocowa słodycz porannej herbaty,
    to będzie początek Dnia mojego wyjątkowego Taty.
    Niech to będzie rytuał nasz wyjątkowy,
    teraz, gdy problemy mamy już z głowy.
    Następnym razem upiekę ciasto, takie jak lubisz,
    bo wiem, że przed znajomymi córką wyjątkową się chlubisz.
    Schlebia mi to, że mnie nie odtrąciłeś,
    choć w życiu kolcami, nieraz się zraniłeś.
    Chcę, by duma Cię rozpierała,
    że wyrosła na dobrą osobę - córka Twa mała.
    Kochaj mnie, bo ja kochać się uczę,
    wreszcie znalazłam do uczuć swych, zgubione klucze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tato dziękuję Ci za moje poczucie humoru które mam po Tobie i dzięki któremu uśmiech nie schodzi mi z ust. Dziękuję za wzrost bo mogę nosić szpilki przy moim chłopaku , za to że chemia i matematyka była dla mnie bułką z masłem po Twoich wykładach i dzięki temu jestem kim jestem , dziękuję za to że nauczyłeś mnie w pracy w ogrodzie teraz to ja uczę mego syna tego, dziękuję za każdą zgodę na wakacje bo wiem że ufałeś mi zawsze, dziękuje za wspólne grzybobranie bo to nie łatwe jest zadanie. Dziękuję że potrafię przybić gwóźdź, wiem gdzie wlewa się olej do auta i jak zmienić koło . Dziękuję Tato.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co chciałabym powiedzieć mojemu Tacie przy porannej herbacie w ten wyjątkowy Dzień?

    "Tato, patrz, jaką pyszną herbatę wygrałam w konkursie! :-) Tak, wiem, jestem farciarą... Ale przede wszystkim dlatego, że jestem TWOJĄ CÓRKĄ!"

    OdpowiedzUsuń
  8. Że, choć bywały ciężkie dni.. w których pokazał,że jest srogim ojcem, to i tak jest słodki jak ta herbatka z cukrem

    Adrian O.

    OdpowiedzUsuń
  9. Za to że mnie wychował,pomagał zawsze przy mnie był...to oczywiste. Jednak najbardziej chce podziękować i zdobyć się na odwagę za coś co zapamiętam do końca życia. Albowiem za to że ciężko pracował przez 2 lata aby kupić mi meble do pokoju za 1500 .Nie odłożył nic dla siebie bo jego priorytetem byłam JA .Tak strasznie chce mu za to podziękować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za to że mnie dobrze wychował i wspiera mnie w każdej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój tata nie żyje już 7 lat ale wciąż mi go brakuje tak pierwszego dnia po śmierci ,wiem że czuwa na demną jest duchem w każdym momencie chwili mojego życia gdybym mogła tylko usiąść z nim i wypić herbatkę napewno podziękowałaby mu za to wszystko czego mnie nauczył w życiu przede wszystkim za cierpliwość której zawsze mi brakowało za poczucie humoru które odziedziczyłam po nim i przede wszystkim za miłośc którą mnie otaczał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie to już mój trzeci Dzień Taty bez Mojego Taty:( Jakbym mogła z nim wypić jeszcze raz herbatę to dowiedziałby się jak strasznie za Nim tęsknię i go cały czas kocham. Oczywiście opowiedziałabym co się u mnie działo bez ten czas, a było tego dużo... (poznałam wreszcie tego Jedynego, niedługo będę mama, moja siostra wyszła za mąż - straszne ile go ominęło :(((). Wiele bym dała za tą herbatę z Nim....

    OdpowiedzUsuń
  14. Tato życzę Ci wiele radości i samych cudowności. Choć roczek dopiero skończyłem życzenia Tobie z mamusią ułożyłem. Bardzo Ciebie kochamy i buziaki Ci przesyłamy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tato, będziesz dziadkiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiemy jak ciężko pracujesz tato!
    Bardzo Cię wszyscy kochamy za to
    a także za Twe szlachetne serce,
    w którym rodzina pierwsze ma miejsce!
    W ten dzień świąteczny przyjmij podziękę
    za wiarę, mądrość, ojcowską rękę.
    Wysłuchaj życzeń co z serca płyną:
    Niech wichury mroźne Ciebie ominą!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój tatą jest wspaniały, więc przy porannej herbacie chciałabym z nim porozmawiać o wszystkim. Szczera rozmowa na byle jaki temat sprawiłaby, że nasze humory poprawiłyby się. W Dniu Taty, życzę mojemu tacie dużo zdrowia ponieważ to ono jest wyznacznikiem dobrego życia. Mnóstwo szczęścia i wielu radośnie spędzonych lat z mamą. Do tego wiele uśmiechu każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tato chociaż jesteś już w niebie zawsze jestem w myślach obok Ciebie.Siedzimy na schodach o poranku i gawędzimy o życiu. Życzę Ci tam w niebie pięknych lasów słonecznych dni odpoczynku i spełnienia marzeń ❤Mariola

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój ojciec jest alkoholikiem. Moje dzieciństwo było koszmarem. Obecne spotkania to czysty przypadek gdy odwiedzam matkę. Nie usiadłbym do wspólnej herbatki z moim ojcem. Nie mamy o czym rozmawiać. On mie nie składa życzeń na urodziny, imieniny itd. Ja jemu też nie złożę. Zawsze mówiłem sobie nie będę taki jak on. Teraz ma 37 lat mam 2 dzieci. Nie palę i nie piję. Staram się być jak najlepszym ojcem. Jeśli wygram herbatkę to usiądę sobie z moimi dziećmi i z nimi spędzę jak najlepiej każdą chwilę. Pozdrawiam Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz dopiero szczęśliwy,gdy przebaczysz.Wyczuwam z Twojego tekstu wielką nienawiść do taty.Alkoholizm to straszna choroba,mój ojciec tez był alkoholikiem i dopuki żył widziałam w nim tylko zło,gdy umarł doceniłam go i żałuję,że go tak lekceważyłam.

      Usuń
  20. Dzięki, że za każdym razem wracałeś wychodząc po mleko

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój Tata nie żyje od czterech miesięcy. Spotkam się z nim na Mszy Świętej za Niego w Dzień Ojca. Później odwiedzę Go na cmentarzu, zapalę Mu znicza i powiem Mu to co przy trumnie - że mu wybaczam. Powiem też, że tęsknię. Szkoda, że nie zobaczy jak rośnie Jego pierwszy wnuk, ale taką drogę wybrał i juz nie ma Go wśród nas. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  22. " Kochany Tato, wiem, że nie mówię Ci tego często, ciężki charakter mam po Tobie, jednakże dzisiaj chciałabym Ci z całego serca podziękować za trud jaki wkładasz w moje wychowanie oraz zapewnienie naszej rodzinie bytu. Dziękuję Ci za to, że codziennie narażasz swoje życie i zdrowie dla nas. Nie jest mi z tym lekko, prawie każdego dnia przez głowę przemyka mi myśl, że możesz już nie wrócić. Z tego powodu dzisiejsza poranna, wspólna herbata i spędzenie razem czasu będzie prezentem nie tylko dla Ciebie, ale i dla mnie. Kocham Cię bardzo."

    OdpowiedzUsuń
  23. Tato, z perspektywy czasu widzę, jakim cudownym ojcem jesteś. Jako dziecko krzyczałam, płakałam, a Ty niemal zawsze byłeś nieugięty. Dzięki Tobie jestem zdyscyplinowana i zorganizowana. Dzięki Tobie odnoszę sukces za sukcesem. Dziękuję Ci również za to, że byłeś w moim życiu. Pracowałeś często od rana do wieczora, ale nie było dnia bez rozmowy czy zabawy z Tobą. Taki ojciec to skarb. Życzę Ci byś musiał mnie znosić jeszcze dłuuuugie, długie lata (mnie, a potem swoje wnuki). Życzę Ci byś odnosił sukcesy związane z Twoim hobby. W bój żołnierzu! I najważniejsze: życzę Ci byś zawsze czuł obecność swoich bliskich, tak jak ja czułam (i czuję) Twoją obecność.

    Pozdrawiam,
    Martyna K :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tatusiu, mimo, że nie jestem już małą dziewczynką, kocham Cię tak samo mocno jak kiedyś, a nawet mocniej! Dziękuję Ci za wszystko, a przede wszystkim za wiarę we mnie! Jesteś najlepszym ojcem na świecie! Zawsze, na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się że, mogę śmiać się z Tobą przy herbacie.
    Zuzanna K.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tato, chciałam Ci powiedzieć, że Cię Kocham, wiem że prawie wcale Ci tego nie mówiłam...nie umiałam, nie potrafiłam...sama nie wiem, ale teraz mam odwagę i chce to powiedzieć głośno i wyraźnie, i che abyś wiedział, że musisz z nami jeszcze zostać, "pomęczyć" się ze swoimi niegrzecznymi córeczkami i urwisem synem :)
    Wieżę z całego serducha, że wyzdrowiejesz i będziesz znów tańczył z mamą jak na ostatnim grillu, że będziesz nam głośno śpiewał sto lat, jak na każdych urodzinach, że aż sąsiedzi się zlatują ;)
    Życzę Ci tej wiary i siły którą mam w sobie że wszystko będzie dobrze. Życzę Ci aby w twoim życiu były już tylko same słoneczne i radosne dni i abyśmy jeszcze dużo, bardzo dużo takich urodzinowych herbatek razem wypili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tato, chciałabym ci powiedzieć, że mimo wszystko dziękuję, że jesteś. Wspierasz i pomagasz nam, abyśmy dobrze postępowali i w moim jak i braci już prawie dorosłym życiu dużo się nauczyli tego co będzie nam potrzebne na dalszej drodze. Dziękuję za wsparcie i za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  28. swojemu tacie chciałabym powiedzieć że bardzo go kocham że jest taki jak herbata teekane smaczny i kuszący,a zarazem pomagający i wspierający w złych momentach

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziękować mu za to że zawsze był blisko i że wybudował mi mój wymarzony dom

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziękować mu za to że zawsze był blisko i że wybudował mi mój wymarzony dom

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdyby żył.. powiedziałabym tacie że bardzo go kocham, że za mało czasu spedzamy razem i że chciałabym żeby był zawsze przy mnie blisko... teraz choc go nie ma to czuje jego bliskość... teraz ucze córkę aby tato byl dla niej ważny przez caly czas nie tylko wtedy kiedy nie moze sobie z czyms poradzic...

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłabym tacie pyszną, gorącą herbatkę do łóżka. Taką jak lubi z pomarańczą, cytryną lub miętą.
    Wraz z bratem powiedzielibyśmy mu, że to wielkie szczęście że go mamy! Podziękowalibyśmy mu za te wszystkie rzeczy które dla nas robi, poświęcenia, uśmiechy, poczucie humoru, mądrość, zorganizowanie. Powiedzielibyśmy, że ogromnie go kochamy, na ZAWSZE i to się nie zmieni. Powiedzielibyśmy WSZYSTKEGO NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdybyś tu był... Wyobrażam sobie, jak parzę naszą ulubioną zieloną herbatę i rozwiązujemy krzyżówki. Kocham Cię Tato. Za szybko odszedłeś... Ela C.

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba to co płynie prosto z serca , mimo wszystkich niezgodności jakie były dobrze ze jest , że doradzi kiedy trzeba , chce pomóc ... Przeszedł mój ciężko okres dorastania za co też mu dziękuje .... mam nadzieje że wie o tym jaka jestem dumna że jest moim tata

    OdpowiedzUsuń
  35. Tato, choć widzimy się zaledwie kilkanaście razy w roku,
    jesteś przy mnie zawsze, przy każdym, ważnym życiowym kroku.
    Gdy spojrzę w twe oczy, które wiele już w życiu wycierpiały,
    zawsze widzę ogromną miłość, jaką mnie przez całe moje życie obdarzały.
    Poświęciłeś dla rodziny więcej, niż nie jeden człowiek na ziemi,
    pracujesz codziennie ciężko, byśmy w domu na życie i chleb mieli.
    Kocham Cię za wsparcie jakim mnie obdarzasz,
    gdy łapiesz mnie za dłoń, czuję siłę jakiej sobie nie wyobrażasz.
    Mimo małych sporów i nieporozumień,
    ty i tak zawsze mówisz 'patrzcie jaką mam mądrą córę'.
    Zawsze jesteś dla mnie całym sobą i pragnę Ci za to podziękować,
    bo mam najlepszego tatę na świecie, którego ZAWSZE, BEZWARUNKOWO będę kochać!



    OdpowiedzUsuń
  36. Drogi Ojcze pomimo tego, że nie widziałam Cię ponad 10 lat to i tak nie mam do Ciebie żalu za to co się stało :)

    Mam nadzieję, ze kiedyś zasiądziemy przy jednym stole i będziemy żyć tak jakby lata nie mineły

    OdpowiedzUsuń
  37. Mężczyzna podobno marzy o synu. By uczyć go świata, tego jak przybijać gwoździe i kopać piłkę, a kiedy dorośnie by móc napić się z nim piwa i obejrzeć mecz. Wiem, że marzyłeś o synu. Urodziłam się ja. I dziękuję Ci za to, że nigdy nie dałeś mi odczuć, że jesteś tym rozczarowany, że pijąc ze mną herbatę, a nie piwo, widzę w Twoich oczach, że akceptujesz mnie taką jaką jestem. Ola N.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tatku... Co tu dużo mówić - jesteś najwspanialszym ojcem, jakiego można mieć i nie zamieniłabym Cię na żadnego innego!

    OdpowiedzUsuń
  39. wiesz co tato ?? każdego dnia się zastanawiam - powiedz mi jak to robisz ? 82 lata na karku a Ty czytasz bez okularów ,chodzisz sprawnie ,masz siły ,że kosisz całą działkę szybciej niż nie jeden młody i ta pamięć ,której zazdroszczę Ci nawet teraz .. Wiesz-jestem z Ciebie bardzo ale to bardzo dumna.. <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Tato! Życzę Ci, żebyś był tak cudownym dziadkiem jak jesteś Tatą! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiesz ile książek przeczytałam w swoim życiu a w żadnej z nich nie znalazłam bohatera, który dorównał by Tobie. Dziękuje.

    Sylwia K.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tato, chciałabym Ci podziękować za Twoje wszystkie starania. Za to, że w trudnych momentach skupiasz się na tym, żebyśmy byli szczęśliwi, żeby niczego nam nie brakowało.
    Pamiętaj, że zawsze o Tobie myślę, zauważam Twoją troskę, Twoje codzienne pytania o to jak się czuję i jak mi minął dzień. Dziękuję Ci za to, że tak bardzo o mnie dbasz.
    Proszę znajdź chwilę, żeby skupić się także na swoich potrzebach. Odpocznij trochę i znajdź w życiu jeszcze więcej radości. Żyj sto lat i uśmiechaj się jak najczęściej. KOCHAM CIĘ!

    Ula M.

    OdpowiedzUsuń
  43. Tato, chciałam Ci tylko powiedzieć, że od samego początku byłeś moim bohaterem, zawsze cię podziwiałam. Chciałam Ci podziękować za to, że gdy odprowadzałeś mnie do szkoły odchodziłeś bardzo szybko żeby nie zrobić mi wstydu, ale wiesz co? Posiadanie takiego taty to zaszczyt, nigdy nie żałowałam tego, ze jestem twoją córką, byłam z tego dumna. Kiedy tylko szliśmy razem po mieście, nie ważne w jakim wieku byłam, zawsze miałam głowę podniesioną wysoko, bo chciałam pokazać z kim idę. Dziękuję Ci za to, że byłeś zawsze gdy wracałam zapłakana do domu i nie chciałam z nikim rozmawiać, a ty byłeś przy mnie i mnie pocieszałeś Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie, bez twojej obecności, żartów. Chcę żebyś wiedział, że na zawsze będziesz dla mnie najlepszym człowiekiem. Wszystkiego najlepszego. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze,że na wspólną herbatę masz chociaż czas.

    OdpowiedzUsuń
  45. No cóż kochany Tato jak co roku na wzajem złożymy sobie życzenia. Ja będę Tobie życzyła dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i wszystkiego naj naj. Ty pewnie mi powiesz to samo bo w końcu w dniu Twojego święta 27 lat temu wywróciłam Ci się świat do góry nogami. Tak wiem o tym, że razem z mamą czekaliście na upragnioną córeczkę, jednak bocian postanowił Wam zrobić cudowną niespodziankę w dniu Twojego święta i zamiast jednej córki przyniósł Ci także drugą córkę niespodziewanie. Dzisiaj wiem, że dzięki temu, że urodziły Ci się bliźniaczki nadmiar Waszej miłości z mamą mogliście rozłożyć na nas dwie. Także dziękuję Ci kochany Tato, że pomimo tego,że przyszłam na świat bez waszej wiedzy do samego końca. Pokochaliście mnir tak jakbyście wiedzieli o mnie od samego początku. Dziękuję i kocham Cię :D
    Edytka1990

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochany Tato bardzo serdecznie Ci dziękuję za Twoją ojcowską miłość . Zawsze mogłam na Ciebie liczyć . Wspierałeś mnie w trudnych chwilach , cieszyłeś się moim szczęściem , byłeś zawsze blisko. Dziękuję za dobre rady które mi pomagały. Byłeś najważniejszą osobą w moim sercu. Choć Ciebie już nie ma z nami to zawsze czuwasz nad nami . Jesteś Wielki Kocham Cię Tato <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Mój najukochańszy tatusiu! W Dniu Twojego Święta chcę życzyć Ci w największej mierze dużo zdrowia. Bo bez zdrowia nie byłoby tego wszystkiego co mamy i tego, co osiągnąłeś. Dziękuję Ci za wszystko co dla mnie robisz - wspierasz mnie zawsze, cieszysz się z moich sukcesów - tych małych i tych dużych, pomagasz mi w szczególności w rozwoju samej siebie. To dzięki Tobie jestem tu gdzie jestem i mam możliwość spełniać swoje marzenia. Życzę Ci również dużo siły - przecież wiesz ile ostatnio przeszliśmy, a ta sytuacja umocniła moją miłość do Ciebie i Twoją miłość do mnie. Zawsze będziesz mężczyzną mojego życia na którym mogę polegać i wiem, że nigdy mnie nie zdradzisz. Chcę, żebyś zawsze był szczęśliwy i doceniał takie krótkie chwile jak ta - gdy możemy razem napić się herbaty i porozmawiać. Pamiętaj, że Cię kocham.

    OdpowiedzUsuń
  48. Moj tata lubi herbatki teekanne
    Czesto ma ochote na nie
    Rozne smaki do wyboru
    To zalezy od humoru
    Czesto sobie wiec pijemy
    Jakies ciacho do niej zjemy
    Przy herbacie plotkujemy
    Czesto nawet żartujemy
    Razem wspominamy chwile
    Ktorych przeciez bylo tyle
    W dniu święta taty życze mu
    Dostawy herbaty
    Taki zapas fajna sprawa
    Tekane lepsze niz jakas kawa.
    Życzę tacie duzo zdrówka,szczescia i radosci
    Oraz wielu wspanialych gosci
    By herbatką ich czestował
    I sie z nimi delektował
    Te herbaty zdrowsze niz cola czy frugo
    Pij tato a bedziesz zyl dlugo!
    Życze ci zawsze humoru dobrego i wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  49. Tato podziękować mogę Ci za wszystko! Za każdy uśmiech, dobre słowo, tonę cierpliwości i dwie wyrozumiałości. Za każde Twoje poświęcenie i za każde moich marzeń spełnienie. Za to że zawsze mogę na Tobie polegać i że na spotkania z Tobą nigdy nie musiałam nalegać. Za kilogramy słodyczy i telefony wieczorne.Za pamięć za serce i miłość dozgonną! Życzę Ci abyś miał tyle szczęścia i miłości ile ja mam dzięki Tobie! I abyś nie zapomniał nigdy o tej rozmowie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Chciałabym mu podziękować,bo to dzięki niemu mam tak wspaniałego męża. Zapoznał mnie z nim jakieś 7 lat temu,pracowali razem. Do końca życia będę mu wdzięczna,że mam osobę która kocha mnie bezgranicznie tak jak on.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za naukę bycia niezależną, za zarażenie spokojem , który jest tak ważny w tym szalonym świecie. Dzięki serdeczne za przekazywanie dobrych rad życiowych, którymi teraz się stosuję. Mamy identyczne charaktery, nie bez przypadku urodziłam się w tym samym dniu co Ty, Tato.

    OdpowiedzUsuń
  52. Mój tata od najmłodszych lat zaraził mnie pasją do sportu, z tego powodu chciałbym powiedzieć mu:
    "Tato, dziękuję za trud włożony w moje wychowanie! Od najmłodszych lat prowadzałeś mnie na zajęcia sportowe, przez co teraz stoję przed szansą zdobycia kilku medali dla Polski. Za młodu nie zdawałem sobie sprawy jak wiele dla mnie robisz, ale teraz doceniam jeszcze bardziej nadgodziny, które brałeś w pracy, aby nakarmić mnie, kupić mi sprzęt, którego wymagał mój sport i dodatkowo zapewnić mi jakąś rozrywkę. Z tego powodu chciałbym po prostu powiedzieć "Dziękuję". Dobrze, że cały czas jesteś z nami"

    OdpowiedzUsuń
  53. Tato, dziś jest Twój dzień. Chcę Ci powiedzieć, że Cię kocham. Chociaż mówię Ci to codziennie, dziś to słowo znaczy więcej. Przepraszam, jeśli kiedykolwiek Cię uraziłam, nie chciałam. Jeśli jesteś zły, przebacz. Dziękuję Ci tato za to, że zawsze mogę się do Ciebie zwrócić z moimi problemami, Ty zawsze mnie wysłuchasz i pomożesz. Zawsze mogę na Ciebie liczyć, nigdy mnie nie zawiodłeś. Dziękuję Ci tato.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję Ci Tato, że nauczyłeś mnie jak być fajną i samodzielną babeczką - za to, że tak samo jak moich braci, nauczyłeś mnie wszystkich „męskich” rzeczy - jak majsterkować, prowadzić samochód, skręcać meble, posługiwać się wiertarką i w razie potrzeby naprawić cieknący kran:) Życzę Ci, żebyś zdążył w dobrym zdrowiu nauczyć tego wszystkiego Twoją wnuczkę, bo wiem, ile Ci to sprawiało radochy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tato Mój Kochany Swojej Córeczce zawsze oddany w dniu Twojego Święta jestem tak przejęta bo podziękować Ci za dar życia chcę!
    Za miłość i cierpliwość.
    Za wiarę i troskliwość.
    Za pomocną dłoń i spokojny ton.
    Za wychowanie i oddanie.
    Za wspomnienia nie do podrobienia.
    Za rodzinne ognisko w którym mam wszystko.
    Za to, że nauczyłeś mnie życia wiedz, że jesteś nie do przebicia !
    Wdzięczna Ci jestem całą sobą, że mój Tata jest Tobą �� - Justyna Florek

    OdpowiedzUsuń
  56. W tym wyjątkowym dniu chciałabym usiąść i powiedzieć Tacie wiele rzeczy składając mu przy tym życzenia z okazji jego święta… że chcę aby uśmiech nigdy nie opuszczał jego twarzy - by był największą ozdobą i swą magiczną siłą zjednywał ludzi i usuwał przeszkody... aby potrafił odnaleźć w nas, swoich Dzieciach, te wartości, które wpaja nam od najmłodszych lat – aby czuł, że nieprzespane noce, przelane łzy (do których się przecież nie przyzna) i wyjątkowe chwile, jakie nam ofiarował stają się podwalinami pod nasze przyszłe życie... aby zawsze widział i czuł, że jesteśmy wdzięczni za każdą chwilę, którą nam poświęcił, za każdą radę i każde słowo krytyki... Chcę żeby widział w naszym wychowywaniu wnuków echa własnych słów i nauk, aby mógł z dumą patrzeć jak rosną i stają się wspaniałymi ludźmi... żeby rozumiał, że jest dla nas wzorem - nawet jeśli tego nie okazujemy.. aby będąc wspaniałym Tatą był także wspaniałym Mężczyzną, Mężem i Przyjacielem, aby potrafił znaleźć czas dla siebie... by każde gorsze wspomnienie natychmiast przywoływało dwa cudowne, by czuł, że czas nam poświęcony był najlepiej spożytkowanym czasem w życiu.. żeby zawsze i wszędzie wiedział i czuł, że Kochamy Cię najbardziej na świecie, nawet jeśli nie wyrażamy tego słowami...

    OdpowiedzUsuń
  57. Katarzyna Bielak14 czerwca 2017 06:47

    Tato chciałabym Ci powiedzieć że jesteś moim Bohaterem !
    Dziękuję Ci za to że zawsze jestem Twoją małą Córeczką mimo że często tego nie doceniam
    Dziękuję za to że mój pierwszy rower był dla mnie szczytem nie do zdobycia ale z Tobą stał się najlepszym przyjacielem
    Dziękuje że razem ze mną chodziłeś do zerówki gdy bałam się zostać sama
    Dziękuję że pokazałeś mi cały świat mimo że nigdy nie byliśmy nigdzie razem
    Dziękuję Ci za to że zawsze mowiłeś mi że jestem piękna mimo że zawsze mi brakowało wiele do koleżanek
    Dziękuję że zawsze mnie rozumiałeś , mój ból rozpacz.
    Dziękuje ze zawsze gdy przyszłam do Ciebie z problemem nie odpowiedziałeś " Idź do mamy "
    Dziękuję Ci za to że starałeś się zawsze być w moim życiu mimo wielu godzin pracy i obowiązków
    Dziękuję Ci że pokazałeś mi ideał mężczyzny , nie tego wysportowanego i przystojnego ale właśnie tego zaradnego, kochającego, odpowiedzialnego za swoje dzieło (MNIE). I wiesz co Ci powiem ? Doskonale Ci to wyszło. Po tylu latach rozumiem jak ważny jest rodzic od najmłodszych lat . Przepraszam za wszystkie kłopoty, nieodpowiednie gesty, niestosowne słowa. Wiem że zawsze mi wybaczałeś. Chciałabym Ci życzyć wytrwałości, cierpliwości i zdrowia by Twoje wnuki mogły cieszyć się takim dziadkiem, Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Dobrze, że wtedy kiedy byłem dzieckiem, za twoją pomocą nauczyłem się, co to znaczy być za siebie odpowiedzialnym i zająć się sam sobą - ustalać sobie wartościowe cele, dążyć ku ich realizacji oraz że warto pomimo niepowodzeń trzymać głowę wysoko
    i upomnieć się życiu o swoje miejsce na świecie.
    Pijmy tą herbatę i biorę się za swoją robotę.

    OdpowiedzUsuń
  60. Tato wiem, że nie było idealnie, lecz w tym jakże wyjątkowym dniu wybaczamy sobie to co było złe. Niech wspaniały aromat herbaty rozwieje niedobre uczucia byśmy z uśmiechem mogli powrócić do dobrych wspomnień. Niech wspólne chwile razem zagoszczą w naszych sercach byśmy mogli się nimi rozkoszować przy każdym łyku. Oby było jak najwięcej takich poranków, kiedy witamy się szczerym uśmiechem na ustach. Czas szybko ucieka, więc nie marnujmy go na kłótnie, niech miłość zagości w nas każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję Ci Tato, że wciąż ze mną jesteś, żyjesz i walczysz....

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie chce Ci mówić starych wierszyków lub spędzić nad jakimś pare kolejnych dni, wiesz że dla mnie zawsze będziesz najważniejszym mężczyzną w życiu, tym który pomagał mi zawsze wstać gdy upadałam i słuchał moich opowieści gdy nie miałam się komu wygadać. Po prostu dziękuję Ci, że jesteś i kocham Cię najbardziej na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Tato,dziękuję dziękuję za wszystko:
    Dziękuję, za to że opiekowałeś się mamą kiedy była w ciąży,
    Dziękuję, że przygotowałeś mi taki piękny pokój,kiedy wróciłam ze szpitala,
    Dziękuję za opiekę nade mną czy to w dzień czy w nocy
    Dziękuję że nauczyłeś mnie jeździć na rowerze,
    Dziękuję za każde dobre słowo
    Dziękuję za to że kiedy bałam się iść do przedszkola Ty i Mama trzmaliście mnie za ręce,
    Dziękuję za to,że ty i Mama trzymaliście kciuki za występ w szkolnym przedstawieniu
    Dziękuję za każdą pomoc w matematyce
    Dziękuję że razem z Mamą pomogliście mi wejść na szczyt Tatr
    Dziękuję za zrobenie latawca,którego pokochałam
    Dziękuję za to że Ty z Mamą jesteście razem
    Dziękuję za wychowanie
    Dziękuje za naukę
    Dziękuję za wspaniałe dzieciństwo
    Dziękuję że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  64. Kocham cię! Dzięki,że jesteś. (Inga Brzozowiec)

    OdpowiedzUsuń
  65. Mój kochany Tato życzę Ci...
    ... promiennego uśmiechu, który będzie źródłem niekończącej się radości, pomoże uwierzyć w siebie i własne możliwości, a tym samym da siłę, aby walczyć o swoje marzenia.
    ... aby wszystkie pojawiające się problemy i zmartwienia nie smuciły Cię, ale były okazją do zdobycia cennych doświadczeń i możliwością uczynienia swojego życia lepszym.
    ... abyś otaczał się osobami, które szczerze Cię kochają, wspierają w każdej chwili i zawsze przywracają nadzieję na lepsze jutro, kiedy uzyskanie radości i szczęścia wyda się niemożliwe.
    ... bezcennego zdrowia, które będzie Ci towarzyszyło w tej trudnej drodze życiowej aż do późnej starości.
    ... promiennego blasku dającego energię i motywację do tego, aby każdy ze swoich dni uczynić wyjątkowym.
    ... aby w Twoim życiu nigdy nie zabrakło miejsca na najcenniejsze wartości - miłość, przyjaźń, rodzinę - gdyż one są źródłem wszelkiego szczęścia, a ich moc jest nieoceniona.
    ... aby wnuczka, która niebawem pojawi się na tym świecie przypomniała Ci beztroskie życie dziecka oraz pomogła odnaleźć szczęście w najbardziej banalnych rzeczach, a każdą chwilę życia uczyniła słodką i niezapomnianą.

    Chciałam Ci także podziękować za...
    ... uśmiech, który miałeś dla mnie zawsze pomimo wielu zmartwień.
    ... staranie się o to, aby naszej rodzinie niczego nie zabrakło, abyśmy mieli wszystko to, co najlepsze.
    ... miłość, którą zawsze mnie otaczasz, dzięki której wiem, że nigdy nie jestem sama.
    ... każde dobre słowo, poradę, przytulenie i wsparcie w chwilach, kiedy tego potrzebowałam.
    ... cierpliwość podczas wychowywania mnie - kiedy płakałam jako małe dziecko i kiedy byłam rozkapryszoną nastolatką.
    ... Twoje starania i wysiłek, który włożyłeś w nauczenie mnie tego, co w życiu jest najważniejsze i wartościowe.
    Dzięki Tobie jestem kimś wyjątkowym. To dzięki Twoim staraniom, niekończącej się miłości i nieustannej trosce. Dzięki Tobie jestem dobrym człowiekiem, który nigdy nie przejdzie obojętnie obok ludzkiej krzywdy. I choć jestem już dorosła, przy Tobie nadal mogę poczuć się beztrosko, jak dziecko i zapomnieć o szarej codzienności. Tato, dziękuję Ci, że jesteś i dziękuję za to, jaki jesteś. Kocham Cię najmocniej na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Tato...tak bardzo brakuje mi Ciebie...Twoich oczu pełnych miłości...rozmów...Twojej troski o mnie...odszedłeś, a z Tobą odeszła cząstka mnie...bardzo Cię kocham...Iwona

    OdpowiedzUsuń
  67. Tato, nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że jesteś...
    Laura P.

    OdpowiedzUsuń
  68. W Dniu Twojego Święta... ulubiona herbata już czeka. Dziękuję za Twoją cierpliwośc przez wszystkie lata, spokojną naukę jak zmienić koło, wbijać gwoździe czy jak naprawić sznur od żelazka. Dziękuję za niedzielne wyprawy nad rzekę, za jesienne grzybobrania, za letnie wyjazdy do Krynicy Morskiej i zimowe saneczkowanie z pobliskiej górki. Dziękuję, że pozwoliłeś mi stać się taką kobietą jaką jestem.

    OdpowiedzUsuń
  69. Tato wreszcie jest dzień kiedy możemy rano wypić herbatę, chciałam ci podziękować za wszystko co dla mnie zrobiłeś przez te 18 lat. Zawsze byłeś i będziesz dla mnie największym wsparciem jakie mam. Bez ciebie chyba nie dałabym rady... Jesteś najważniejszą osobą w moim życiu. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  70. a ja chciałabym powiedzieć: przepraszam Cię tato, za wszystko.. Mamy jeszcze czas aby wszystko naprawić!

    Milena H. mili111@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Przy herbatce można się pośmiać ale również mogą popłynąć łzy szczęścia bo z okazji Twego święta tato chciałabym tylko powiedzieć, że dziękuje za cierpliwość i wychowanie, którą teraz mogę przekazać swojej córce. Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  72. Mój tata uwielbia herbaty, więc nasze pogaduszki odbywają się właśnie najczęściej przy filiżance. W tym ważnym dla niego dniu, wraz z resztą rodzeństwa, podziękowalibyśmy naszemu Jureczkowi za to, jak cierpliwie uczył nas jeździć na rowerze, jak zaklejał nam zdarte kolana, jak wbijał do głowy, na którą przynętę bierze która ryba, jak jechał na drugi koniec Polski po zapłakane dzieci na koloniach.
    Teraz to nawet uśmiejemy się z tego, jak wyrywał nam kartki z zeszytu, bo praca domowa była krzywo odrobiona. A ja wzruszę się (choć wtedy gryzłam drzwi) na wspomnienie, jak zamknął mnie w pokoju, gdy 10 lat ode mnie starszy chłopak chciał mnie zabrać motorem nad morze.
    Podziękuję tacie za to, jak wspaniałym jest dziadkiem, wzorem dla mojego syna i wciąż oparciem dla całej rodziny.
    Żyj długo i energicznie, tato, zarażaj wszystkich swoim dobrem i młodością ducha!

    OdpowiedzUsuń
  73. Tatko nie przejmuj się niczym. Żadna porażka ani żadna choroba nie jest w stanie Cię złamać, bo jesteś najsilniejszym mężczyzną jakiego znam. Nigdy się nie poddałeś, zawsze chciałeś jak najlepiej i ja to wiem, widzę jak się starasz, a to znaczy dla mnie więcej niż cokolwiek innego. Zawsze będę przy Tobie, na dobre i na złe. A teraz o nic się nie martwmy, bo to Twoje święto - dzień ojca. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Tatusiu! Abyśmy jeszcze długie lata mogli siedzieć na tarasie i podziwiać razem wschód słońca! Abym zawsze mogła zwierzyć Ci się ze swoich sekretów, smutków i radości. Jesteś najważniejszym mężczyzną w moim życiu i nigdy się ,to nie zmieni! Zawsze byłeś i będziesz moim bohaterem!

    OdpowiedzUsuń
  77. Pogódzmy się, za długo już to trwa. Bądźmy rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie powiedziałabym nic. Chciałabym z tatą posiedzieć, popatrzeć na te same rzeczy, uśmiechnąć się- tak jak było zawsze- rozumieć się bez słów. Przykro, że nigdy z tatą nie napiję się już herbaty. Odwiedzę go, zapalę znicz i nic nie powiem, bo on wszystko wie.

    OdpowiedzUsuń
  79. Tatku mój, każda chwila z Tobą rozpiera mi serce. Dziękuję, że jesteś. Dziękuję, że dzięki Tobie każdwgo dnia staję się lepszym człowiekiem, że wiem co to szacunek, prawdziwa miłość, że umiem okazywac uczucia i odróżniać dobro od zła. Dziękuję, że poświęcasz mi tyle swojego cennego czasu i często odmawiasz sobie przyjemności, by dac je mnie i aby mi niczego nie zabrakło. Dziekuję, że nauczyłeś mnie jak radzić mam sobie w życiu, jak pokonywać trudności u przeciwności losu. Dziękuję, że umiem wymienić koło w samochodzie i że zaakceptowałeś mnie, chociaż byłam ostatnią szansą na Twego wymarzonego syna. Pragnę dawać Ci powód do radości codziennie, aż do skończenia świata ! Pragnę dawać Ci powód do dumy. Chcę sprawiać, że na Twojej twarzy rozbłyśnie uśmiech. Życzę Ci satysfakcji z życia i siły do zmagania sie z nim, życzę zdrowia i spokoju ducha, mniej nerwów i zmęczenia, a więcej odpoczynku. Chcę, abyś pomimo ciężkich chwil między nami dostrzegł i zrozumiał, że tak bardzo Cię kocham...

    OdpowiedzUsuń
  80. Słonko już dawno wstało mój Tato kochany.
    Więc dzień dobry powiedzieć by wypadało.
    Jak powiedziałem tak zrobić chcę
    I na uszko dyskretnie Ci szepnę: Dzień dobry Tatusiu…
    wstaje nowy dzień ! - Twój dzień.
    Więc swym uśmiechem na lepszy go zmień!.
    Niech pełnym radości i szczęścia się stanie
    Wiec pora wstać i zakończyć słodkie spanie.

    OdpowiedzUsuń
  81. Agata Szymańska21 czerwca 2017 06:03

    Dałeś mi swoje nazwisko gdy miałam ledwie 3 miesiące.Mimo iż nie jestem Twoją biologiczną córką zawsze powtarzasz, że pokochałeś mnie od pierwszego wejrzenia.Dałeś mi poczucie bezpieczeństwa, prawdziwy dom, uszczęśliwiłeś mamę. Za to wszystko będę dziękowała Ci każdego dnia. Stałeś się nie tylko moim tatą, którego nie miałam od pierwszych dni życia , ale również przyjacielem i bohaterem. Mimo dzielących nas różnić genetycznych nie ma dwóch tak bardzo do siebie podobnych osób jak my. Wiesz co chce powiedzieć zanim jeszcze o tym pomyślę. Kocham Cię za każdy czuły gest, który kierujesz w moja stronę. Na zawsze Twoja mała złością.

    OdpowiedzUsuń
  82. Dziękuje Ci za wszystko co robisz, za to, że jesteś oparciem dla mamy, kiedy wyzbyłem z domu. To wielkie szczęście i dar mieć takiego ojca! Wspaniałe. Chwile z tobą o poranku, to wspólne wędkowanie i termos z kubkami gorącej herbaty o wschodzie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Kocham Cię Tatusiu złoty
    kiedy wracasz zmęczony z roboty.
    Kocham Cię gdy mi o życiu opowiadasz,
    gdy mnie pocieszasz chociaż sam na nos padasz.
    Kocham Cię gdy spłacasz kredyty i raty,
    choć wiesz, że nigdy nie będziesz bogaty.
    Kocham Cię gdy się bardzo starasz
    i tyloma zawodami się parasz.
    Kocham Cię gdy wyjeżdżasz delegację,
    gdy nie zdążasz na obiad a nawet kolację.
    Kocham Cię gdy zasypiasz przed telewizorem,
    i gdy mi kupujesz prezencik pod byle jakim pozorem.
    Kocham Cię gdy robisz przykrości,
    bo wiem, że to nie niszczy naszej miłości.
    Kocham Cię mimo gniewu jawnego,
    bo wiem, że to dla dobra mojego.
    Kocham Cię za opowieści o Mieszku
    zamiast bajek o zmierzchu.
    Kocham Cię za makagigi
    i jedzenie pierogów na wyścigi.
    Kocham Cię z pierwsze łyżwy i wrotki,
    pierwszy czołg z targu i błyskotki.
    Kocham Cię mimo, że nam krzywdę zrobiłeś,
    że tyle piłeś, mamę i mnie gnębiłeś.
    Kocham Cię, bo Ty taki dobry, mądry a życiowo durny,
    potrafiłeś przychylić nieba, rozjaśnić dzień pochmurny.
    Kocham Cię,bo ile w Tobie sprzeczności
    tyle zawsze między nami miłości.
    Kocham Cię- ja Twoja jedynaczka.
    Jestem szczęśliwa, ale nie pozbędę się DDA znaczka.
    Kocham Cię, bo wiele zawdzięczam właśnie Tobie,
    ale czasami trzeba powiedzieć co nam leży na wątrobie.
    Kocham Cię mimo wszystko, nie za coś
    ta więź przenika mnie na wskroś.
    Kocham Cię- córcia Miśka
    albo inaczej- Twoja Moniśka.

    OdpowiedzUsuń
  84. Jeśli miałabym wybierać - jeszcze raz wybrałabym Ciebie na mojego tatę.

    OdpowiedzUsuń
  85. Przy porannej herbacie nie zaczęłabym Tacie nagle recytować wierszy, rymowanek i długich poematów. Po prostu usiadłabym obok Niego, chwyciła go za rękę i powiedziała mu: "Dobrze, że jesteś Tato, Kocham Cię i dziękuję za to, że sprawiłeś, że moje dzieciństwo było szczęśliwe, a ja wyrosłam na mądrą i wartościową kobietę." Dałabym mu buziaka, mocno uściskała, wręczyła własnoręcznie upieczony tort i krzyknęła radośnie: "Wszystkiego najlepszego w dniu Twojego Święta! Obyś się nie zmieniał, zawsze był zdrowy i uśmiechnięty. Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  86. Kochany Tato!
    Niedługo urodzi Ci się syn, więc z tej okazji chciałabym Tobie życzyć, abyś dla mojego brata, był tak samo świetnym ojcem jakim byłeś i jesteś dla mnie.Niech twoje poczucie humoru nigdy Cię nie opuszcza, bo jest to jedna z rzeczy, które w Tobie uwielbiam i na całe szczęście, tę cechę od Ciebie otrzymałam. Bez tego byłoby tak nudno! Zachowaj dobrą pamięć i techniczne umiejętności,bo obiecałeś, że za dwadzieścia lat wymienisz mi w domu kaloryfery. I życzę Ci, abyś kupił kolejkę elektryczną, przecież w końcu będziesz miał pretekst! Kocham Cię Tato.
    Karolina Kara Sz

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziękuję Ci za poświęcony mi czas. Dziękuję za to że zawsze we mnie wierzysz, że pomagasz mi i dajesz siłę. Dziękuję, za wspólne chwile i pomaganie mi. Życzę Ci wiele radości, długiego życia, miłych wspomnień z nami i wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  88. Uścisk, pocałunek, drobny upominek...Proste podziękowania dla kogoś, kogo kocham.
    Dla kogoś, kto stawia mnie zawsze na pierwszym miejscu.
    Dzisiaj wreszcie mamy czas dla siebie i delektując się poranną herbatą,
    W ten wyjątkowy dzień, jakim jest Dzień Ojca,
    pragnę Ci powiedzieć "Dziękuję" za nasze,
    wspólne niezapomniane chwile.
    Rozmawiasz ze mną o wszystkim, dzielisz się swoimi doświadczeniami
    i okazujesz swoją otwartość na poglądy skrajnie inne niż Twoje.
    Zawsze próbujesz prowadzić rozmowę tak, żebym sama dochodziła do pewnych konkluzji.
    Dziękuję Ci za czas spędzony na wspólnej zabawie
    za wszystko, czego mnie nauczyłeś
    za to, że Jesteś przy mnie, że towarzyszysz mi
    w chwilach powodzenia i zawsze wtedy,
    kiedy potrzebuję rady i pomocy od Ciebie.
    Nigdy nie próbowałeś ograniczać mojej rzeczywistości,
    dawałeś mi poczucie niezależności i odkrywałeś przede mną "dziecięcy" świat.
    Dzięki Tobie zrozumiałam, że nie ma sensu się spalać, kiedy coś nie idzie po mojej myśli. Zamiast skupiać się na drobiazgach, trzeba iść dalej.
    Jesteś moim superbohaterem, konsekwentnym, ale takim wybaczającym i kochającym,
    więc Tato, życzę Ci dalej dużo zdrowia i siły,
    bo Ty ostoją naszej rodziny!

    Karolina J.

    OdpowiedzUsuń
  89. Tato życzę Ci zdrowia, sił i codziennej radości wraz ze słowami największej wdzięczności. Za wszystkie trudy i starania składam Ci serdeczne podziękowania. Bądź zawsze uśmiechnięty i zadowolony, rodzinnym ciepłem otoczony. Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia, niech Cię wszelkie kłopoty i zmartwienia omijają, a same niespodzianki w życiu spotykają. Każdego dnia samych przyjemności, rodzinnego wsparcia i miłości. Dziękuję Ci za to, że mi pomagasz, wspierasz mnie i dobrych rad udzielasz. Za to, że zawsze znajdziesz dla mnie czas, by porozmawiać, pośmiać się i ze mną pożartujesz, moje choć odmienne zdanie, zawsze akceptujesz. Jesteś i zawsze mogę liczyć na Ciebie, swej pomocy nie odmawiasz mi wcale, choć nie jesteś „chodzącym ideałem”. Choć masz wady i zalety, jak każdy człowiek na świecie, to i tak kocham Cię przecież.

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  90. Mojemu Tacie przy herbacie chciałbym powiedzieć że zostanie dziadkiem ale chyba jeszcze na to poczeka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...