piątek, 30 czerwca 2017

Czekoladowy makaron z brzoskwiniami

 

Nadeszła pora, by wypróbować kolejną nowość w rodzinie makaronów Lubelli - Mini świderki z czekoladą - czyli nic innego jak makaron wzbogacony najlepszym moim zdaniem kakao DecoMorreno. Te kluseczki na pewno spodobają się wszystkim dzieciom i są świetną bazą do tworzenia smakowitych deserów dla niejadków. Pomysłów na ich wykorzystanie jest mnóstwo od tych najprostszych jak dodatek jogurtu i owoców, po przez bardziej skomplikowane sosy czy smakowite zapiekanki. U nas tym razem wygrał brak czasu i ciekawość - dlatego postawiłam na szybki deser z serkiem i brzoskwiniami, wyszło lekko, letnio i pysznie. Może również się skusicie na tą czekoladową nowość? :)

Składniki (dla 2 osób):
  • 1/2 opakowania makaronu Mini świderki z czekoladą Lubella
  • 100 g chudego sera twarogowego
  • 150 g serka homogenizowanego waniliowego
  • 2 brzoskwinie
  • garść orzechów laskowych
  • kilka listków mięty do dekoracji

Makaron gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Ser rozgniatamy i mieszamy z serkiem homogenizowanym. Brzoskwinie myjemy i kroimy w kostkę. Ugotowany makaron polewamy serkiem, dodajemy brzoskwinie, a całość po wierzchu posypujemy posiekanymi orzechami laskowymi i dekorujemy listkami mięty.


 

11 komentarzy:

  1. Nie jadłam jeszcze takiego makaronu. Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten makaron :) Pyszności zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i kocham ten makaron :) Z owocami smakuje bosko - wypróbowałam :) Dzięki za wspólny Błyskawiczny Piątek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mam szczęscia go kupić a zjadłam bym

    OdpowiedzUsuń
  5. O taki makaron to ja bym z chęcią zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i w końcu wszyscy nam narobili smaka na ten makaron xD Musimy go poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja !!! Ale bym jadła! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. póki co nie próbowałam tego makaronu,może jednak spróbuje..bo u Ciebie wygląda apetycznie,zwłaszcza że tyle owoców !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...