piątek, 9 czerwca 2017

Muffinki makaronowe




Zamiast nudnej zapiekanki chciałam Wam zaproponować pyszne muffinki makaronowe. Wyglądają dość efektownie, świetnie smakują. Myślę, że spodobają się zarówno małym jak i dużym głodomorom. Możecie przyrządzić je na obiad albo imprezę, są naprawdę proste i smakowite. Zatem do dzieła. 

Składniki (na ok 14-16 sztuk):
  • pół opakowania makaronu Lubella Mini rurki 5 warzyw
  • średniej wielkości pojedynczy filet z kurczaka
  • cebula
  • 6-7 suszonych pomidorów
  • 200 g. groszku konserwowego
  • 1 cebula
  • 200 g jogurtu naturalnego
  • 1 jajko
  • kulka mozzarelli
  • przyprawy: sól, pieprz kolorowy, tymianek 
Makaron gotujemy al dente w lekko osolonej wodzie. Kurczaka, cebulę i suszone pomidory kroimy w kostkę, dorzucamy groszek i mieszamy razem. Mozzarellę ścieramy na tarce lub drobno siekamy, mieszamy z jajkiem, jogurtem i przyprawami. W silikonowych foremkach układamy makaron, wkładamy łyżkę kurczaka z warzywami i polewamy masą jogurtową. Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 170 st. i pieczmy 30 minut. Smacznego

Przepis dodaje do akcji na fb Błyskawiczne Piątki.

 
 

17 komentarzy:

  1. Bardzo smaczny pomysł na muffinki :) Na pewno smakują bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny sposób na makaron :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wersja mini Lubelli. Muffinki pięknie wyglądają 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko się na pewno pysznie zapiekło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie tym pomysłem na muffinki! Podobają mi się, kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, wyglądają na świetne muffinki! Spróbuję je potem z dziewczyną przygotować, dziękuje za super przepis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Już od dawna chodzą za mną wytrawne muffinki, do tej pory dzieci krzyczały, żeby były na słodko, ale czuję, że w najbliższym czasie to się zmieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, fajne są! makaron w nowej odsłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie wytrawne babeczki :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystko, co z makaronem. Te muffinki też wyglądają bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskoczył mnie ten przepis, ale na pewno go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne babeczki, też mam je w planach od dłuższego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich muffinek jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...