czwartek, 18 maja 2017

Grillowane ziemniaki z serem korycińskim

 

Pierwotnie ziemniaczki miały wylądować na grillu, ale pogoda pokrzyżowała mi plany na tyle skutecznie, że musiałam je wrzucić do piekarnika, ale Wam polecam zrobić wersję grillowaną :)

Składniki:
  • ok 20 średniej wielkości ziemniaków
  • 1 cebula
  • 20 dag sera korycińskiego Bielec (tym razem z z pomidorem, bazylią i  czosnkiem)
Ziemniaki  dokładnie myjemy i gotujemy w mundurkach, ważne by ich nie rozgotować. Po ugotowaniu studzimy i w każdym ziemniaku robimy nacięcie, w które wkładamy duży kawałek sera i krążek cebulki. Tak przygotowane ziemniaczki grillujemy do momentu aż ser się rozpuści, lub pieczemy w piekarniku w 150 st. C ok 10 minut.




21 komentarzy:

  1. Świetna sprawa takie ziemniaczki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wyglądają te ziemniaczki i bardzo chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ziemniaczki, bardzo podoba mi się ta wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smakowite ziemniaczki :) chętnie bym spróbowała też samego sera ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie jadłam tego sławnego sera - muszę w końcu spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam Aguś, wspaniała propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ one są apetyczne. Koniecznie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekąska palce lizać! <3 Dla mnie jedna z najlepszych jakie istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja już się wpraszam na te pyszne ziemniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już czujemy jakie to boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pychota, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tymi serami wszystko jest pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy takich nie jadłam, ale pomysł wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pycha ziemniaczki, uwielbiam takie grillowane

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypominamy, że u nas do jutra trwa konkurs :) Wystarczy podesłać zdjęcie dania/deseru, który świetnie smakowałby z waflami Siejeje :) Będzie nam miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm pychotka! z chęcią wypróbuje Twój przepis ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają absolutnie przepysznie. Zrobię na obiad :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...