czwartek, 11 maja 2017

Jogurtowe z czekoladą

 

Dziś mam dla Was taką proste ucierane ciasto jogurtowe z kawałkami gorzkiej czekolady Czasem mam ochotę na takie łatwe i szybkie ciasto, bez żadnych mas i  skomplikowanych warstw. I nie wiem jak to się dzieje, że takie właśnie zawsze znikają w tempie ekspresowym. Skusicie się i Wy?

Składniki:
  • 1 masło
  • 3/4 szklanki cukru
  • szczypta soli
  • mały jogurt naturalny (200 g)
  • 3 szklanki mąki pszennej
  • 4 jajka
  • 1 budyń waniliowy
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • tabliczka gorzkiej czekolady
Masło ucieramy na puszystą masę z cukrem i solą. Nadal ucierając dodajemy na przemian jajka i jogurt. Następnie wsypujemy mąkę z budyniem i proszkiem do pieczenia oraz posiekaną na duże kawałki czekoladę i dokładnie mieszamy. Przelewamy do foremki keksowej wyłożonej papierem do pieczenia i pieczemy ok 50 minut w 170 st. C.




27 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie domowe ciasta bez udziwnień :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuuuuuu...
    Moje smaki!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo lubię jogurtowe ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i bardzo apetyczne ciacho. Dla mnie filiżanka kawki do niego i bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasta z dodatkiem jogurtu są bardzo smaczne :) Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto, które nigdy się nie nudzi a w każdym wydaniu smakuje wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wpadan na kakao i kawałeczek takiego ciasta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I takie proste ucierańce są właśnie najlepsze. Chętnie się poczęstuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ciasto, lubię takie do porannej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pycha ciasto, z tą czekoladą to super pomysł.
    Porywam kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasta jogurtowe są pyszne. Zawsze wrzucałam do niego owoce. Podoba mi się pomysł z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że na jednej kromce tego ciasta by się nie skończyło. Wspaniale się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje smaki :) Pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie proste ciasta, podobnie jak czekoladę - pyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam jakie apetyczne, porywam kawałek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne aby wziąć w rękę i wyjść na miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Robiłam ciasto z tego przepisu 2x i nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chciałabym zamienić masło na olej,to ile mam dodać? wystarczy 3/4 szklanki,czy więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...