wtorek, 10 listopada 2020

Baśnie o zwierzętach

Nasza córa od małego uwielbia książki, coś mi się wydaje, że tę miłość wyssała z mlekiem matki, bo bardzo często karmiłam ją lub usypiałam jednocześnie coś czytając. Mamy w jej domowej biblioteczce całe mnóstwo książeczek z krótkimi opowieściami, jednak na wieczorne czytanie potrzebujemy już zdecydowanie dłuższych historii. Mamy taki swój rytuał czytania przed snem i nie ma mowy, by córa zasnęła bez lektury. Mam nadzieję, że ta książkowa miłość zostanie jej na całe życie. 


Ostatnio przeglądając nowości w księgarni Taniaksiążka.pl zamówiłam Baśnie o zwierzętach i jestem nimi szczerze zachwycona. Książka ta jest przepięknie i bardzo solidnie wydana co jest szczególnie ważne w przypadku małych użytkowników, którzy nie zawsze umieją się obchodzić z nimi delikatnie. Twarda zielona okładka skrywa w swym wnętrzu całe mnóstwo uroczych, barwnych i przyciągających wzrok malucha ilustracji. Zebrano w niej 5 baśni, są to historie o brzydkim kaczątku, kocie w butach, trzech małych świnkach, bambim oraz księgę dżungli. Ja znam te opowieści jeszcze z czasów swojego dzieciństwa, wy zapewne również więc nie będę ich tutaj streszczać. Dla mojej córy to nowości dlatego bardzo chętnie ich słucha. Dla nas jedna taka baśń wystarcza idealnie na jeden wieczór. Historie nie są za krótkie, ani za długie by wzbudzić zainteresowanie trzylatki. Zuza zaciekawiona ogląda obrazki i nazywa znajdujące się na nich zwierzątka i wręcz nie może się doczekać kiedy przekręcę stronę, by zobaczyć jakie obrazki kryją się dalej, a stron jest nie mało, bo aż 176. Co ważne tekst jest napisany dość dużą czcionką, co ułatwia czytanie i na pewno spodoba się także dziadkom, bo np moi rodzice często narzekają, gdy mają czytać ukochanej wnuczce, że druk jest zbyt drobny lub wręcz nieczytelny. 

Ciekawa jestem jakie książki dla dzieci Wy możecie polecić, bo ja już rozglądam się za kolejnymi nowościami, a jest ich tyle, że trudno się zdecydować. 

Zbliża się czas Mikołaja i gwiazdki, a to świetna okazja by podarować książki, ja szczególnie polecam bogata ofertę książek dla dzieci w księgarni Taniaksiążka.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...