wtorek, 7 czerwca 2022

Lekka sałatka z łososiem i makaronem orzo

 Lekka sałatka z łososiem i makaronem orzo

Odkryłam doskonałe połączenie smaków, łosoś, makaron, świeży ogórek i koperek, a do tego wszystkiego odrobina majonezu i ząbek czosnku. Taką sałatkę robiłam po raz pierwszy ale już wiem, że będę robić ją częściej, zwłaszcza teraz, kiedy mamy świeże ogórki i koperek. Muszę się przyznać, że ciężko mi się jej było oprzeć i musiałam schować ją przed samą sobą, by coś zostało do zabrania do pracy. 

Nie rozpisuję się więcej, zapisujcie przepis i biegnijcie po składniki:

Składniki:

  • 200 g wędzonego łososia
  • 1 szklanka makaronu orzo
  • 4 ogórki gruntowe
  • 1 mała puszka kukurydzy
  • pęczek koperku

Sos:

  • 1 łyżka majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól, pieprz
  • 1 ząbek czosnki

Makaron gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Do ostudzonego makaronu dodać kukurydzę, drobno pokrojonego łososia, obrane i pokrojone w kostkę ogórki oraz drobno posiekany koperek. Wszystkie składniki sosu wymieszać ze sobą, polać nimi sałatkę i wymieszać. Najlepsza jest gdy odstawimy ją na kilka godzin do lodówki, ale ja nie mogłam jej się oprzeć i zjadłam połowę wcześniej. 

 



Lekka sałatka z łososiem i makaronem orzo


Wzmianka:

Nie wiem czy wiecie jak ważny jest dobór właściwego oświetlenia na halach i w zakładach przemysłowych, wiadomo żeby coś wykonać dobrze musi być do tego celu jasno, a przy obecnych cenach prądu ta "jasność" generuje olbrzymie koszty, z których sprawę zdają się jedynie właściciele firm. Tutaj z pomocą przychodzą nowaled.pl/lampy-przemyslowe-led/ które znacznie w odróżnieniu do tradycyjnych żarówek czy świetlówek pozwalają zmniejszyć zużycie prądu. Mimo iż są droższe w zakupie to w ogólnym rozrachunku ich użytkownik wychodzi na plus.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...