poniedziałek, 20 czerwca 2022

Energizujący zestaw kosmetyków Avon

Współpraca barterowa z Konsultantka Avon


 

Marka Avon w swej ofercie kilka serii kosmetyków do pielęgnacji ciała, zarówno tańszych jak np seria Sences, która moim zdaniem ma całkiem fajnej jakości żele pod prysznic jak i droższych jak moja ulubiona seria Planet Spa, która pozwala poczuć się luksusowo w zaciszu własnej łazienki. Miałam już okazję kilkukrotnie używać różnych kosmetyków z tej serii i zawsze się u mnie one świetnie sprawdzały. 

Ostatnio u konsultantki Avon zamówiłam Energizujący zestaw kosmetyków z naszej najnowszej linii, wzbogaconej ekstraktem z chińskiej zielonej herbaty, który zawiera: 

  • Scrub do ciała z ekstraktem chińskiej zielonej herbaty (200 ml)
  • Mgiełka do twarzy z ekstraktem chińskiej zielonej herbaty (100 ml)
  • Masło do ciała z ekstraktem chińskiej zielonej herbaty

Peeling ma konsystencję żelu leciutko barwionego na odcień pomarańczowy. Posada dość dużo białych drobinek peelingujących . Zapach przyjemny - faktycznie herbaciany z lekką cytrusową nutą. Bardzo dobrze się pieni i super oczyszcza skórę z martwego naskórka.

Masło ma dość "zbitą" konsystencję ale bardzo dobrze się nakłada, a moja sucha skóra wydaje się być nieco bardziej nawilżona i natłuszczona.

Przyznam szczerze, że spodziewałam się lepszych efektów po zastosowaniu tych kosmetyków, ale chociażby ze względu na piękny, otulający zapach z pewnością zużyję je do końca.  

A może interesuje Was praca w Avon?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...