poniedziałek, 12 grudnia 2016

Pomysły na prezenty dla pasjonatów gotowania

Każdy z Was w swoim gronie ma kogoś kto lubi gotować, mamę, ciocię a może kuzynkę, która dopiero co zaczyna swoją przygodę z kuchnią. Dziś chciałam Wam przedstawić kilka pomysłów na praktyczne, a zarazem niebanalne prezenty dla takich osób.



Świetnym pomysłem będzie np fartuch ze zdjęciem i napisem, ja np mimo godzin spędzanych w kuchni bardzo długo nie dorobiłam się fartucha, bo szkoda mi było wydawać na niego pieniądze, ale gdyby mi ktoś podarował taki to byłoby super. A tutaj jeszcze do tego wystarczy wybrać z domowego archiwum jakieś fajne zdjęcie, dołączyć plik do zamówienia i czekać na spersonalizowany fartuch. Proste, szybkie i efektowne!


Kolejny fajny gadżet, który możecie podarować swoim bliskim to ocieplacz na jajka królik Luigi, kolorowy, zabawny a do tego niezwykle praktyczny.


 Jeszcze jeden zabawny gadżet do podawania jajek to foremka kurczaczek. Podane w niej jajko przede wszystkim będzie miłą niespodzianką, a żaden z domowników nie poczuje się urażony. Po prostu jest inne niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Smaczne, oryginalne i poprawiające nastrój śniadanie to podstawa każdego dobrego dnia. Idealny prezent dla kreatywnej pani domu.

 
Mi bardzo spodobał się komplet noży "Sardynki", dobre noże w kuchni to podstawa, a te nie tylko ułatwią przygotowanie posiłków, ale dzięki stojakowi przypominającemu puszkę na sardynki będą wyjątkową ozdobą kuchni.


I jeszcze jedna propozycja - stojak na ręczniki papierowe dla kucharzy o mocnych nerwach :)




 Jeśli zainteresowały Was te gadżety lub po prostu szukacie czegoś ciekawego i niebanalnego na prezent dla swoich bliskich zajrzyjcie koniecznie do sklepu www.prezenty.pl. Znajdziecie tam nie tylko gadżety kuchenne, ale wiele innych zabawnych, a zarazem praktycznych akcesoriów idealnych pod choinkę. Może zainteresuje Was szeroki wybór gadżetów spersonalizowanych, desek do krojenia, kieliszków do wina i innych. Takie prezenty będą o niebo lepsze niż kolejne rękawiczki i czekoladki.

*zdjęcia autorstwa partnera

9 komentarzy:

  1. Z fartuszkiem to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajko-kurczak i stojak dla twardzieli wymiatają :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. To już wiem, co kupić mojej teściowej pod choinkę ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne propozycje :) Ten ocieplacz na jajka mnie niesamowicie rozśmieszył :) Nie wpadłabym na taki pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnym prezentem dla miłośnika gotowania będzie tez kurs kulinarny. Fajnie jest podszkolić się nieco pod okiem mistrza.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...