czwartek, 29 grudnia 2016

Sałatka z czarnym ryżem i kabanosem

Dziś zapraszam na jedną z mich ulubionych sałatek imprezowych z kabanosem, papryką i fasolą czerwoną. Z reguły robię ją z  ryżem białym, lub brązowym, tym razem dla urozmaicenia podałam  z czarnym.




Składniki:
  • 100 g czarnego ryżu
  • 120 g kabanosów
  • 1 puszcza czerwone fasoli
  • 1 czerwona papryka
  • 1 puszka kukurydzy
  • 5-6 ogórków konserwowych
  • 1 łyżka jogurtu greckiego
  • 1 łyżka majonezu
  • opcjonalnie sól, pieprz, natka pietruszki
Ryż gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Kabanosy kroimy w kawałki, podobnie ogórki i paprykę, dodajemy odsączone z zalewy kukurydzę i fasolę. Całość mieszamy z ryżem, majonezem i jogurtem. Ja zawsze odrobinę pieprzę i solę. Jeśli robię sałatkę z białym ryżem to dodatkowo posypuję ją natką pietruszki. Smacznego

 

21 komentarzy:

  1. Jaka kolorowa sałatka! I do tego z kabanosem - to musi być smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Twojej sałatce jest wszystko co lubię :) Obłędnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno pierwsza znika na imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wygląda taka kolorowa,pewnie jeszcze lepiej wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie sałatki. Kabanosa jeszcze nie dodawałam. Zawsze szynkę lub kurczaka. Spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sałatki, są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ma w sobie wszystko co lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w tym Nowym roku i szampańskiego Sylwestra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super propozycja na czarny ryż :D Z chęcią byśmy zjadły :D
    Wszystkiego dobrego, samych najsłodszych chwil w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sałatka!
    Juz wpisałam czarny ryż na listę zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinacja składników brzmi super. Na pewno taka sałatka zrobi szał na imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie jadłam jeszcze czarnego ryżu. Sałatka bardzo apetycznie się prezentuje <3
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wygląda, taka kolorowa, aż chce się ją jeść w taki zimowy, szary dzień jak dziś :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. jest w niej wszystko co lubię, szczególnie czarny ryż i kabanosy:) wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sałatki to ja zawsze, uwielbiam po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. za kabanosami nie przepadam, ale ten czarny ryż mnie bardzo zachęcił:)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie ciężko dostać czarny ryż,a szkoda bo bym z chęcią spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie jadłam czarnego ryżu, sałatka bardzo kusząca, ale miseczka też piękna :) w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...