czwartek, 13 maja 2021

Nie zapomnę o Tobie Monika Michalik

 

Pogoda nie rozpieszcza, więc może skusi Was wycieczka do skąpanej w letnim słońcu bajecznej Grecji? Tam rozgrywa się akcja powieści Moniki Michalik "Nie zapomnę o Tobie". Jest to książka z gatunku lekkich, łatwych i przyjemnych, chociaż mi się zakręciła łezka w oku i jakoś od kilku dni po lekturze nie mogę o niej zapomnieć. 

Emilia dorosłe życie zaczyna od wyjazdu do Grecji, gdzie ma pracować hotelu. Po drodze poznaje Mateusza i wszystko wskazuje, że mają się z Emilią ku sobie, choć dziewczyna wychowana samotnie przez matkę zdaje się nie wierzyć w miłość. W skutek niezbyt przyjemnych zdarzeń traci pracę w hotelu i wtedy zaczyna się jej wielka grecka przygoda. Tym czasem jej mama spotyka miłość z przed lat i tu rodzi się pytanie czy da szansę mężczyźnie, który ją porzucił? Czy odważy się zaufać i uwierzyć w miłość? O tym musicie już przeczytać sami. 

Książkę czyta się szybko i niezwykle przyjemnie. Autorka pięknie opisuje plaże i urokliwe uliczki greckich miasteczek, a także zwyczaje greków. Ja poczułam się trochę tak jakbym wyjechała z bohaterką na wakacje i sama spacerowała po tych bajecznych okolicach i wygrzewała się na leżaku zasłuchana w szum morza. 

Choć sama historia jest dość prosta i nieco przewidywalna to nie ma się ochoty odkładać lektury na później i koniecznie chce się poznać zakończenie. Ta historia daje człowiekowi wiarę w miłość, taką jedną jedyną prawdziwą na zawsze. Pokazuje także piękną, zdrową relację matki i córki, oraz to, że zawsze trzeba walczyć o swoje marzenia. 

Choć wydaje się tylko letnim romansem naprawdę warto po nią sięgnąć, a jeśli chcielibyście dostać ode mnie egzemplarz wraz z bransoletką zajrzyjcie koniecznie na mój profil na instagramie (cynamonoweszczescie_a), bo tam zorganizowałam rozdanie.  



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...