piątek, 28 maja 2021

Najprostsze ciasteczka owsiane

 Najprostsze ciasteczka owsiane

 Dziś kolejny sposób na zużycie dojrzałych bananów, pyszne i zdrowe ciasteczka, które przygotuje nawet dziecko. Wszystko czego potrzebujecie to banany, płatki owsiane i ulubione bakalie, ja tym razem przygotowałam ciasteczka z dodatkiem wiórków kokosowych i obowiązkowo żurawiny, którą uwielbia moje dziecko, Wy możecie użyć orzechów, rodzynek, czy co tam lubicie. 

Jeśli już o bakaliach mowa to chciałam Wam polecić sklep ze zdrową żywnością Spiżarenka, jego właściciele działają na rynku od niedawna ale za to oferują wysokiej jakości polskie produkty i do tego pięknie je pakują. Zatem jeśli potrzebujecie mąki, olejów, miodu lub bakalii koniecznie zajrzyjcie do nich. Dostaniecie tam także wszystkie składniki na ciasteczka z mojego przepisu, a na hasło
cynamonoweszczescie10 otrzymacie 10% rabatu na Wasze zamówienie.

A teraz zapraszam na przepis.

Składniki:

  • 2 dojrzałe banany
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 2 łyżki masła orzechowego
  • 2 łyżki suszonej żurawiny
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • 2 łyżki ziaren sezamu
  • 2 łyżki ziaren słonecznika

Banany rozgniatamy widelce, dodajemy masło i pozostałe składniki i dokładnie wszystko mieszamy. Wykładamy łyżka na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia, formujemy ciasteczka, rozpłaszczając łyżka masę. Wkładamy do piekarnika nagrzanego na 170 st. C i pieczemy na złoty kolor.  


Najprostsze ciasteczka owsiane

Najprostsze ciasteczka owsiane

Najprostsze ciasteczka owsiane


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...